کتاب آخر بازی در شطرنج

Chess Endgames for Kids
50 درس اساسی آخر بازی
کد کتاب : 107483
مترجم :
شابک : 978-6001301483
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب آخر بازی در شطرنج اثر کارستن مولر

اکثر بازی‌های شطرنج در پایان بازی تعیین می‌شوند. اینجا جایی است که شما پاداش بازی خوب خود را درو می کنید، یا در غیر این صورت از تمام حیله گری خود برای رد پیروزی حریف استفاده می کنید. دانستن تنها چند تکنیک کلیدی در پایان بازی به طور چشمگیری اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، زیرا متوجه خواهید شد که چه موقعیت هایی را باید هدف بگیرید و از کدام موقعیت ها اجتناب کنید.

کتاب «آخر بازی در شطرنج» با شروع از جفت های اولیه و ساده ترین پایان های پیاده، تمام دانش پایان بازی را که بازیکنان برای رساندن آنها به سطح باشگاه و فراتر از آن نیاز دارند، ارائه می دهد. مولر با دقت ما را گام به گام از طریق طیف جذابی از تاکتیک ها و مانورهای پایان بازی راهنمایی می کند و به ما کمک می کند تا منطق اساسی را درک کنیم.

در سراسر کتاب «آخر بازی در شطرنج» ، بسیاری از ترفندهای حیله گرانه پایان بازی برجسته شده است. از ارائه آنها به دوستان، خانواده یا حریفان خود در مسابقات جدی لذت خواهید برد. بازی های پایانی شطرنج برای کودکان، یادگیری بازی های پایانی شطرنج را سرگرم کننده می کند. اما همچنین یک دوره پایانی جدی است که توسط یک متخصص برجسته پایان بازی نوشته شده است و پایه محکمی برای مهارت های حیاتی است که در طول حرفه شطرنج شما ایجاد می شود.

کتاب آخر بازی در شطرنج

کارستن مولر
کارستن مولر (متولد 23 نوامبر 1970، در هامبورگ، آلمان غربی) استاد بزرگ شطرنج و نویسنده آلمانی است. او در سال 1998 عنوان استاد بزرگ و در سال 2002 دکترای ریاضیات را در دانشگاه هامبورگ به دست آورد. او در مسابقات قهرمانی آلمان در سال 1996 سوم و در مسابقات قهرمانی آلمان در سال 1997 دوم شد.او در مورد پایان بازی ها، از جمله در پایان های اساسی شطرنج (انتشارات گمبیت، 2001) و اسرار پایان های پیاده (همه شطرنج، 2000)، هر دو با فرانک لمپرشت نوشته است. او همچنین به همراه ولفگانگ پاژکن (Gambit, 2008) و Magic...
نکوداشت های کتاب آخر بازی در شطرنج
Useful for both young kids and old kids like me
هم برای بچه های جوان و هم برای بچه های پیر مثل من مفید است
Grandmaster Matthew Sadler, New in Chess

قسمت هایی از کتاب آخر بازی در شطرنج (لذت متن)