کتاب احساسات:آنچه پسران باید بدانند

Guy Stuff Feelings
پسرانه ها
کد کتاب : 129329
مترجم :
شابک : 978-6227924312
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

احساسات پسرانه
Guy Stuff Feelings
کتابی برای مراقبت از هیجانات و احساسات پسرانه
کد کتاب : 109280
مترجم :
شابک : 978-6001884405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب احساسات پسرانه اثر کارا ناترسون

کتاب پیش رو یک اثر آموزشی مصور و جذاب است که برای پسرهای سنین 9 تا 15 سال به نگارش درآمده و آن ها را نسبت به بدنشان، احساسات و هیجاناتشان آگاه می کند. آن چه در این کتاب جای گرفته، ضمن خلق آگاهی در مخاطب او را برای مدیریت خود و بروز و نمود احساسات و هیجانات به شیوه ای مثبت همراهی می کند.
با گذر زمان و عبور از خردسالی و کودکی به سوی نوجوانی و بزرگسالی، احساسات انسان پیچیده تر می شود و شاید درک آن ها و کنار آمدن با آن به راحتی گذشته نباشد. این کتاب کمک می کند تا مخاطب مشکلات کمتری را در این باره تجربه کند و بتواند خودآگاهی و دانشش را همراه با رشد بدن و تغییرات احساسات و هیجاناتش، پرورش دهد.
کتاب با متنی ساده و روان به نگارش درآمده، تصاویری جذاب به آن افزوده شده و به این ترتیب خواننده را به سردرگمی و یا کسالت دچار نمی کند.

کتاب احساسات پسرانه

کارا ناترسون
کارا ناترسون متخصص اطفال، مشاور و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز می باشد.کارا ناترسون فارغ التحصیل کالج هاروارد و دانشکده پزشکی جان هاپکینز، در زمینه اطفال و در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو آموزش دیده است. او در شهر زادگاهش لس آنجلس شروع به فعالیت پزشکی کرد. کارا همچنین سفر به کشور را آغاز کرد و با بچه ها و والدین در مورد مالکیت سلامتی و سلامتی آنها صحبت کرد. او دارای توانایی منحصر به فردی است که تحقیقات پیشرفته را قابل درک، حتی سرگرم کننده می کند.
قسمت هایی از کتاب احساسات پسرانه (لذت متن)
شاید نتوانی وقتی برای اولین بار احساسی در تو به وجود می آید کاملا کنترلش کنی، این مسئله کاملا عادی است. بعد از واکنش اولیه، تلاش کن تا با آن احساسات روبه رو شوی حتی اگر برایت ناخوشایند است. اندکی بعد، می توانی عواطفت را کمی واضح تر بفهمی و با ظرافت بیشتری از عهده ی درکش بربیایی. بخشی از کنترل احساسات این است که به خودت فرصت بدهی. یادت هست که گفتیم مغز فوری به شرایط واکنش نشان می دهد، اما احساسات رشد و تغییر می کنند. آیا تا به حال به بهترین دوستت که وقتش را با شخص دیگری گذرانده حسودی کرده ای؟ شاید وقتی به تو گفت که برنامه های دیگری دارد واقعا توجهی نکردی و برایت مهم نبود، اما بعد وقتی تنها در اتاقت نشستی به او حسادت کردی و شاید عصبانی هم شدی. اما روز بعد وقتی یکدیگر را دیدید دوستی و محبتت به حالت عادی برگشت و تقریبا دیروز را فراموش کردی. وقتی با احساساتت رو به رو می شوی (حتی با احساسات قوی) به آن ها فرصت بده تا تغییر کنند، بعد از دقایقی (بعضی وقت ها ساعت ها و روزها) آن ها آرام شده و از فشارشان کم می شود. حسادت ممکن است به عصبانیت تبدیل شود و کم کم از بین برود، تقریبا مثل اینکه احساسی نداری. اما می تواند به عصبانیت تغییر پیدا کرده و همان طور باقی بماند. وقتی احساساتت آرام شدند، می توانی با آن کنار بیایی. به همین دلیل است که باید به خودت فرصت بدهی تا یاد بگیری چطور احساساتت را مدیریت کنی.