کتاب رژیم غذایی جدید بورلی هیلز

The New Beverly Hills Diet Little Skinny Companion
ه‍م‍راه ک‍وچ‍ک لاغ‍ری (ک‍ت‍اب راه‍ن‍م‍ای ک‍وچ‍ک لاغ‍ری )
کد کتاب : 109383
مترجم :
شابک : 978-9643140908
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 173
سال انتشار شمسی : 1381
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب رژیم غذایی جدید بورلی هیلز اثر جودی مازل

غذا خوردن شاید یکی از راه های بیشمار لذت از زندگی باشد، بسیاری از حالات روحی، روانی و جسمی ما وابسته به نوع تغذیه ایست که داریم. مطالب این کتاب کمک خواهد کرد تا غذا به جایگاه مناسب خویش راه یابد و اطمینان می‌دهد که دیگر هرگز چاقی به سراغمان نخواهد آمد. راهنمایی که راهی برای غذا خوردن ارائه می‌کند تا از خوش اندامی دائمی خود مطمئن باشیم. تنها کافیست قدم در راه بگذاریم و برنامه حمایتی تنظیم شده را پیش بگیریم.

کتاب رژیم غذایی جدید بورلی هیلز

جودی مازل
جودی مازل (۲۰ دسامبر ۱۹۴۳ – ۱۲ اکتبر ۲۰۰۷) یک مدافع کاهش وزن آمریکایی بود که نویسنده «رژیم غذایی بورلی هیلز» بود، که در سال ۱۹۸۱ به یکی از پرفروش‌ترین‌ها و یک جنون رژیم غذایی در سراسر کشور تبدیل شد.جودی مازل یک یهودی متدین بود و در یک خانه محافظه کار یهودی اشکنازی بزرگ شد.
دسته بندی های کتاب رژیم غذایی جدید بورلی هیلز
قسمت هایی از کتاب رژیم غذایی جدید بورلی هیلز (لذت متن)
اصل مهم در رسیدن به ماکزیمم کاهش وزن، دنبال کردن این برنامه به طور دقیق است. شما می توانید منتظر 10 تا 15 پوند کاهش وزن در این 35 روز باشید. برخلاف یک رژیم عادی، در این رژیم شما وزن کم می کنید اما نه به وسیله گرسنگی دادن به بدنتان، بلکه با غذا دادن به آن. غذا و خوردن چیزهایی هستند که شما را لاغر می کنند و لاغر نگه می دارند. خوردن غذاهای مخصوص که در دسته غذا آمده است حیاتی و اساسی است.