کتاب سرکش

Sarkesh
کد کتاب : 109454
شابک : 978-9642161294
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 539
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب سرکش اثر رویا رستمی

در این داستان سرکش، ما با وصال روبرو هستیم؛ مادری مجرد که همسرش، پاشا، مدت‌ها پیش از این او را ترک کرده است. او در جوانی باید در مقابل چالش‌های زندگی و نگهداری از دخترش، نیکی، ایستادگی کند. زندگی وصال مثل دست‌نوشته‌ای از ماجراها و تجربیات است که در آن با موانع و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند.

همه‌چیز از تعادل خارج می شود وقتی پاشا، پدر نیکی، پس از سال‌ها غیبت به ایران بازمی‌گردد. تقدیر باعث می‌شود که وصال که در این مدت به عنوان حسابرس در یک هتل مشغول به کار بوده است، با پاشا ملاقات کند. این دیدار ناگهانی، خاطرات و احساسات گذشته را زنده می‌کند و داستان جدیدی را آغاز می‌کند.

برگشتن به گذشته، ما را به رویدادها و تجربیاتی می‌برد که وصال تاکنون تا آنجا پشت سر گذاشته است. ما در این کتاب، به سفری عمیق در زندگی وصال همراهی می‌کنیم و ماجرایی را بازگو می‌کنیم که همه پیچیدگی‌ها و زیبایی‌های زندگی را در بر دارد.

کتاب سرکش

قسمت هایی از کتاب سرکش (لذت متن)
روبه روی هتل عباسی مجموعه ای از مغازه های وسایل نقاشی و کتاب فروشی بود. با عجله به آن سمت خیابان رفت و بعد از چرخیدن در دو مغازه، آبرنگ دوازده تایی مرغوبی خرید. کار می کرد که بهترین ها را برای دخترکش بخرد. این چیزها هیچ قابلی برای آن فرشتهٔ کوچک نداشت. آبرنگ را درون کیفش چپاند و به سمت هتل رفت. الان بود که آقای حسنی سرو کله اش پیدا شود. زیادی مقرراتی و وقت شناس بود. در لابی هتل نشست و سفارش قهوه داد. هیچ چیز اندازهٔ قهوهٔ شیرین با کلی خامه مزه نمی داد. این هم از معدود عادت هایی بود که از نوزده سالگی اش مانده بود. کتاب کوچک مجموعه داستان های ملل را درآورد و مشغول شد. گارسون قهوه را جلویش گذاشت و او تشکر کرد. جرعه ای از قهوه اش را مزمزه کرد. چقدر مزه می داد.