کتاب از تو بیزارم،ترکم نکن

I Hate You--Don't Leave Me
درک شخصیت مرزی
کد کتاب : 110601
مترجم :
شابک : 978-6006454382
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1989
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب از تو بیزارم،ترکم نکن اثر جرالد جی.کرایزمن

آیا من دارم دیوانه می شوم؟
افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی چنان نوسانات خلقی خشن و ترسناکی را تجربه می کنند که اغلب از سلامت عقل خود می ترسند. آنها ممکن است یک لحظه احساس ناامیدی و افسردگی کنند. تخمین زده می شود که امروزه حدود 10 میلیون مبتلا به BPD در آمریکا زندگی می کنند که هر کدام علائم بسیار مشابهی دارند:

احساس متزلزل هویت
طغیان های خشونت آمیز ناگهانی
حساسیت بیش از حد به طرد واقعی یا خیالی
روابط عاشقانه کوتاه و آشفته
دوره های مکرر افسردگی شدید
اختلالات خوردن، سوء مصرف مواد مخدر و غیره
تمایلات خود تخریبی
ترس غیر منطقی از رها شدن و
ناتوانی در تنهایی
برای سال‌ها توصیف، تشخیص و درمان BPD دشوار بود. اما اکنون، برای اولین بار، دکتر جرولد جی کریسمن و نویسنده بهداشت، هال اشتراوس، توصیه‌های حرفه‌ای بسیار مورد نیاز را ارائه می‌کند و به قربانیان و خانواده‌هایشان کمک می‌کند تا این مصیبت نگران‌کننده و تکان‌دهنده گسترده را درک کنند و با آن کنار بیایند.

کتاب از تو بیزارم،ترکم نکن

جرالد جی.کرایزمن
جرولد جی کریسمن، MD، روانپزشک و متخصص برجسته در زمینه اختلال شخصیت مرزی است. او دو کتاب در مورد این اختلال نوشته است: پرفروش ترین کتاب من از تو متنفرم – مرا رها نکن و گاهی دیوانه می کنم. او به طور منظم به روانشناسی امروز کمک می کند.
قسمت هایی از کتاب از تو بیزارم،ترکم نکن (لذت متن)
کتاب از تو بیزارم، ترکم نکن پر از داستان ها و مثال های بالینی است که گاه و بیگاه در حرفه ام به عنوان روان درمانگر با آن روبه رو می شوم. با مطالعة این کتاب، با رنج و محنت انسان هایی روبه رو می شویم که ممکن است، دوست، یار، همکار، شریک زندگی، خواهر و برادر و حتی والدین ما باشند. یا حتی ممکن است خودمان به این اختلال مبتلا باشیم. با وجود این، خواندن این کتاب را تنها به کسانی توصیه نمی کنم که به اختلال شخصیت مرزی مبتلا هستند و یا عزیزی را در بند این اختلال دارند. پیشنهاد می کنم هر کسی که به نوعی در روابط، هویت، بحران میان سالی، پیشرفت در کار و حرفه، پوچی و معنای زندگی، ترس از تنهایی، افراط در لذت جویی، تکرار مکرّر اشتباهات، و در یک کلمه، زندگی با چالش روبه رو است، این کتاب را مطالعه کند. به ویژه، به افرادی که جوان تر هستند و فرصت بیشتری برای تغییر دارند، پیشنهاد می کنم که برای کسب تجربه و برای درک و فهمی عمیق تر از خود، این کتاب را مطالعه کنند.