کتاب لوکا مودریچ

Luka Modric
زندگی نامه من
کد کتاب : 110751
مترجم :
شابک : 978-6226489584
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 323
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب لوکا مودریچ اثر لوکا مودریچ

برای اولین بار، لوکا مودریچ، اسطوره کهکشانی رئال مادرید و کرواسی داستان سفر خود را از دوران کودکی در میهن جنگ زده اش تا تبدیل شدن به یک برنده سریالی لیگ قهرمانان اروپا و یکی از مشهورترین فوتبالیست های جهان تعریف می کند.

لوکا که به عنوان یکی از بازیکنان بزرگ خط میانی 20 سال اخیر شناخته می شود، مشکلات بزرگ شدن در دوران جنگ استقلال کرواسی و شروع خود به عنوان یک فوتبالیست را فاش می کند. فینالیست جام جهانی فوتبال در مورد لحظات کلیدی در دینامو زاگرب، تاتنهام هاتسپر و رئال مادرید رکوردی را به ثبت رساند. او به ما بینش های صمیمی از زندگی با ارزش خود در خانه می دهد. و او روایت شخصی خود را از اوج حرفه خود برای ما آورده است - مسیر دراماتیک کرواسی به فینال جام جهانی فوتبال 2018. در بازی های سرنوشت ساز چه فکری می کرد؟ رابطه او با بازیکنان و مربیان کلیدی چگونه بود؟ عزم درونی که او را در زمین نگه می دارد چیست؟ برای تبدیل شدن به بهترین فوتبالیست جهان چه چیزی لازم است؟ لوکا در اوایل دوران حرفه ای خود به طور مداوم دست کم گرفته می شد، اما با شجاعت و اراده، انتظارات همه کسانی که به او شک داشتند را زیر پا گذاشت و به اوج فوتبال جهان رسید. این لوکا مودریچ به روایت خودش است.

کتاب لوکا مودریچ

لوکا مودریچ
لوکا مودریچ (تلفظ کرواتی: [lûːka mǒːdritɕ]؛ زادهٔ ۹ سپتامبر ۱۹۸۵) یک فوتبالیست حرفه‌ای کرواسی است که به عنوان هافبک برای باشگاه رئال مادرید لالیگا بازی می‌کند و کاپیتان تیم ملی کرواسی است. او عمدتا به عنوان هافبک میانی بازی می کند، اما می تواند به عنوان هافبک تهاجمی یا هافبک دفاعی نیز بازی کند. او به طور گسترده ای به عنوان یکی از بهترین هافبک های تمام دوران و به عنوان بهترین فوتبالیست کروات تا کنون در نظر گرفته می شود.
نکوداشت های کتاب لوکا مودریچ
Awesome.
فوق العاده.
Match Magazine

an illuminating insight into the career of one of the greatest players in the modern game
بینشی روشن از حرفه یکی از بزرگترین بازیکنان در بازی مدرن
Late Tackle

قسمت هایی از کتاب لوکا مودریچ (لذت متن)