کتاب مامان جون بیشتر دوستت داره

Nana Loves You More
کد کتاب : 110962
مترجم :
شابک : 978-6226707558
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب مامان جون بیشتر دوستت داره اثر جیمی فلن

کتاب « مامان جون بیشتر دوستت داره» نوشته « جیمی فلن» به همت نشر کتاب پارک منتشر شده است.

"نانا چقدر تو را دوست دارد؟
بیشتر از ماه؟ بیشتر از ستاره ها؟
بیشتر از همه سیارات با فاصله زیاد!
یکی از محبوب ترین سرگرمی های جهان به شما می گوید که عشق نانا چقدر عمیق است."

«جیمی فلن» نویسنده این کتاب یک کمدین، مجری تلویزیونی و بازیگر آمریکایی است. موفقیت فالون که بیشتر به خاطر کارش در تلویزیون شناخته می شود، در دوران تصدی او به عنوان یکی از بازیگران سریال کمدی شنبه شب زنده در NBC از سال 1998 تا 2004 به دست آمد. او مجری برنامه گفتگوی آخر شب آخر شب با جیمی فالون از سال 2009 بود.
جیمی فلن با علاقه به کمدی و موسیقی بزرگ شد و در 21 سالگی به لس آنجلس رفت تا استندآپ کمدی را دنبال کند. در سال 1998 به او ماموریت داده شد تا به عنوان یکی از بازیگران به برنامه Saturday Night Live بپیوندد و یک رویای مادام العمر را برآورده کند. در طول شش سال حضورش در SNL، فلن به‌روزرسانی بخش آخر هفته برنامه را میزبانی کرد.
او علاوه بر کارهای تلویزیونی‌اش، دو آلبوم کمدی و هفت کتاب منتشر کرده است که عمدتا برای کودکان طراحی شده است.

کتاب مامان جون بیشتر دوستت داره

جیمی فلن
جیمی فَلِن (متولد: ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۴) مجری تلویزیون، کمدین، بازیگر، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است.او در تلویزیون برای کارش در پخش زنده شنبه شب به عنوان عضوی از تیم بازیگران و هم چنین در برنامه گفتگوی شبانه برنامه امشب با اجرای جیمی فلن در نقش مجری شناخته شده‌است.او در بی ریج،بروکلین متولد و در ساگرتیز،نیویورک بزرگ شد.او با علاقه‌ای به کمدی و آهنگ در حین بزرگ شدن،در سن ٢١ سالگی به لس آنجلس رفت تا به دنبال فرصت‌هایی در زمینه ی استندآپ کمدی بگردد.در سال ١٩٩٨، آرزوی زندگی اش...