کتاب تمرین های شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری

The grit workbook for kids
کد کتاب : 111561
مترجم :
شابک : 978-6227692099
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 134
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تمرین های شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری اثر الیسا نبولسین

امروزه کودکان با مجموعه ای ازچالش‌ها رو به رو هستند و میزان اضطراب و افسردگی در آنها رو به افزایش است. چه در خانه، چه در مدرسه یا زمین بازی و در طول انجام فعالیت‎‌ها؛ میزان پشتکار بیشتر، می‌تواند به آنها در رویارویی بهتر با چالش‌های زندگی روزمره کمک کند.
همان‌طور که الیزا نبولسین در این کتاب کار عالی نشان می‌دهد؛ بچه‌ها نه تنها با استفاده از پشتکار می‌توانند از پس آنچه در زندگی رخ می‌دهد؛ برآیند بلکه همچنین می‌توانند یاد بگیرند که پشتکار خود را تقویت کنند و انعطاف‌پذیری و تاب‌آوری خود را بهبود ببخشند. این کتاب با توانمندسازی بچه‌ها شروع می‌شود و به آنها نشان می‌دهد که می‌توانند مهارت‌های مربوط به پشتکار را بسازند. سپس استراتژی‌هایی مربوط به رشد پشتکار را ارائه می‌دهد و شامل راهکارهای عملی و موثر برای استفاده روزانه در دنیای واقعی است.

کتاب تمرین های شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری

الیسا نبولسین
Elisa Nebolsine، LCSW، مالک و پزشک در CBT for Kids، یک مطب خصوصی در اسکندریه، ویرجینیا است. او عضو هیئت علمی در موسسه بک برای رفتار درمانی شناختی، هیئت علمی کمکی در دانشگاه کاتولیک آمریکا، و دیپلمات آکادمی درمان شناختی است. او به صورت محلی و ملی با موضوع درمان شناختی رفتاری (CBT) ارائه کرده است و مشاور مدارس، آژانس‌ها و سایر سازمان‌ها در زمینه اجرا و استفاده از CBT با کودکان، نوجوانان و جوانان است. او نویسنده کتاب The Grit Workbook برای کودکان است.
دسته بندی های کتاب تمرین های شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری
قسمت هایی از کتاب تمرین های شناختی رفتاری برای افزایش تاب آوری (لذت متن)
خوشبختانه ما مجبور نیستیم سرسخت و با پشتکار به دنیا بیاییم! پشتکار چیزی است که کودکان و بزرگسالان می توانند آن را یاد بگیرند. این امکان برای بچه ها وجود دارد که مهارت های جدیدی را گسترش دهند و به وسیله آنها بتوانند از موقعیت های سخت عبور کنند و موانع را با دید متفاوتی بنگرند. این کتاب، بیست و هشت فعالیت جذاب و سرگرم کننده را ارائه می دهد که به کودکان کمک می کند این مهارت ها را یاد بگیرند و تمرین کنند. استراتژی ها و مهارت هایی که پشتکار را شکل می دهند و تقویت می کنند.