کتاب بتمن شوالیه تاریکی

Batman
جلد 2
  • 15 % تخفیف
    224,000 | 190,400 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 111810
مترجم :
شابک : 978-6222192327
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بتمن شوالیه تاریکی اثر دنیس اونیل

نوری بر شهر گاتهام می تابد؛ نوری به شکل خفاش. شهروندانی که مشتاقانه آن را قبول کرده‌اند، از ناجی نقاب‌پوش‌شان استقبال می میکنند؛ . مجرمان و مفسدانی که از آن متنفرند، طعمه‌ی شوالیه تاریکی خواهند شد.
بتمن به مبارزه با جرایم شهر ادامه می دهد و نور امید را به دل شهروندان می تاباند و الهام بخش عده زیادی می شود، از حمله هاروی دنت، دادستان منطقه‌ای جدید گاتهام، دنت که لقب شوالیه روشنایی را به او داده‌اند و انتظار می رود در بازسازی و احیای روحیه‌ی شهر نقش اساسی داشته باشد. آماده است که وظایف بتمن را بر عهده بگیرد. اما بتمن تصمیم گرفته پیش از بازنشسته شدن، تمام گروهک‌های جرایم سازمان یافته ی گاتهام را نابود کند.
بتمن به کمک متحدان معتمدش، آلفرد لوشس فاکس و ستوان جیم گوردون، گروه‌های خلافکار شهر را گیر می اندازد و این فرصت را به دنت می دهد که همه‌شان را محکوم و روانه‌ی زندان کند. اما از دل این دستگیری، مجرمی متفاوت از تمام خلافکاران شهر رخ می‌نماید. مجرمی که ناجی منتخب گاتهام را به مرز دیوانگی می کشاندو شوالیه تاریکی را مجبور به انتخاب میان نیک و شر می‌کند.

کتاب بتمن شوالیه تاریکی

دنیس اونیل
دنیس جوزف اونیل (3 مه 1939 - یازدهم ژوئن 2020) یک نویسنده و سردبیر کتاب طنز آمریکایی بود، به طور عمده برای طنزهای Marvel و DC Comics از دهه 1960 تا 1990 و ویراستار گروه برای خانواده های Batman از عناوین تا زمان بازنشستگی بود.آثار مشهور او شامل Green Lantern / Arrow Green و Batman با نیل آدامز است. در این اجرا بود که اویلیل بتمن های شرور Ra-al Ghul و Talia al Ghul را با هم ایجاد کرد. اثر برجسته دیگر وی شامل اجرای برنامه های The Shadow با مایکل کالوتا و سؤال با دنیس کاوان است. او به عنوان یک وی...