کتاب زناشویی درمانی به شیوه رفتار درمانی عقلانی هیجانی

Men are from Earth, Women are from Earth
چگونه همکاری همسرمان را جلب کنیم؟
کد کتاب : 112292
مترجم :
شابک : 978-9646184619
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1388
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زناشویی درمانی به شیوه رفتار درمانی عقلانی هیجانی اثر کنت ونینگ

در این کتاب نویسنده موضوعاتی را مطرح کرده است که جهت رفع اختلافات زوجین با یکدیگر موثر باشد. همچنین در این کتاب نویسنده به زوج‌ها تأکید می‌کند که برای حل اختلافات خود لازم است جنگ و دعوا را رها کنند و با یکدیگر جهت حل مشکلات‌شان همکاری نمایند. در کتاب زناشویی درمانی به روش رفتار درمانی عقلانی هیجانی زن و شوهرها یاد می‌گیرند که رفتارها و نگرش‌های غلط خود را کنار گذاشته و دلیل اصلی مشکلات و ناراحتی خود را پیدا کنند و در این میان لازم است که با یکدیگر همکاری داشته باشند.
نویسنده در کتاب زناشویی درمانی به روش رفتار درمانی عقلانی هیجانی از فنون دکتر آلبرت الیس الهام گرفته است و با استفاده از آن روش حل مسئله را بیان کرده و راه لذت بردن از زندگی و ارتباط موثر را توضیح می‌دهد.

کتاب زناشویی درمانی به شیوه رفتار درمانی عقلانی هیجانی

کنت ونینگ
دکتر ونینگ زندگی حرفه ای خود را وقف کمک کرده است.کودکان، خانواده ها و بزرگسالان مشکلات عاطفی و رفتاری را حل می کند. او تخصص ویژه ای در کار با کودکانی دارد که مخالف و/یا مخالف اقتدار بزرگسالان هستند یا سایر اشکال رفتار مخرب را نشان می دهند. او همچنین به طور گسترده با دانشجویان و بزرگسالان کار کرده است. او مدرک MSW و PhD خود را در دانشکده مددکاری اجتماعی کالج اسمیت در نورث همپتون، ماساچوست دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب زناشویی درمانی به شیوه رفتار درمانی عقلانی هیجانی