کتاب بهشت رابطه

Eden Project
(برای رسیدن به بهشت رابطه باید از چه جهنمی عبور کرد؟)
کد کتاب : 29449
مترجم :
شابک : 978-6226014380
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 258
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بهشت رابطه اثر جیمز هالیس

جیمز هالیس بسیار درخشان است و خواندنش لذت بخش است. او قصه گویی با سبک شاعرانه و آمیخته با اصطلاحات یونگی است. این کتاب «بهشت رابطه» (برای رسیدن به بهشت رابطه باید از چه جهنمی عبور کرد؟) به شما کمک کرد تا بفهمید چگونه افراد می توانند در یک رابطه باشند و همچنان شخصیت خود را پرورش دهند.
هولیس هشدار می دهد که این یک راه آسان یا بدون درد نیست ، "تغییر در مورد بزرگ شدن است و بزرگ شدن عموما فقط از رنج ناشی می شود" (ص 85).
این کتاب به خوبی با فلسفه معاصر اروپا مطابقت دارد .

در حالی که انسان با مدرنیته و روابط پیچیده آن دست و پنجه نرم می کند ، این کتاب کاملا قابل تامل است. با مطالعه این کتاب می توان دیدگاه های معاصر روابط را شناسایی کرد ، آنها را بررسی کرد و سپس در الگوی خود تجدید نظر کرد.

هولیس (یا یونگ) نشان می دهد که جستجوی جادویی دیگر پس از شکسته شدن مالکیت تصور شده کودک بر مادرش آغاز می شود. کودک ، در سنین نوجوانی و بزرگسالی ، ممکن است برای جبران جای دیگری جادویی جستجو کند. هالیس این موضوع و مفاهیم آن را به طور مختصر در نظر می گیرد ، و این فرصت را برای خواننده فراهم می کند که نتیجه گیری های خود را انجام دهد.

کتاب بهشت رابطه

جیمز هالیس
دکتر جیمز هالیس رییس انستیتو یونگ واشنگتن و یکی از برجسته‌ترین روانکاوان یونگی (پیرو مکتب پروفسور کارل گوستاو یونگ) است. او در ایالت ایلینوی آمریکا متولد شد و در سال ۱۹۶۲ از دانشگاه منچستر فارغ‌التحصیل شد. جیمز هالیس پیش از آن که مجدداً بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۲به عنوان یک روانکاو پیرو مکتب یونگ در انستیتو یونگ زوریخ آموزش ببیند، مدت ۲۶ سال در کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی به تدریس علوم انسانی پرداخت..
قسمت هایی از کتاب بهشت رابطه (لذت متن)
از آن جایی که تمام روابط با فرافکنی آغاز می شود، بنابراین مسیر هر رابطه ای، شامل از بین رفتن تدریجی فرافکنی و همچنین حیرت، گیجی، سردرگمی، ناامیدی و گاه عصبانیتی است که با این از بین رفتن فرافکنی اتفاق می افتد و سپس مشکلات آغاز می شود. خواننده این سطور ممکن است با خود فکر کند: "چقدر او منفی باف است، چقدر ذهنش با مشکلات آمیخته است. پس رابطه عشقی چه می شود؟" اما خوب است به خاطر داشته باشید که موضوع صحبت ما «واقعیت رابطه» است، عوامل روانی درگیر و تلاش آگاهانه ای که لازم است تا رابطه موثر باشد. عشق رمانتیک پر شور و حرارت، مسلما یک قلاب است، اما همیشه نمی تواند انتظارات نهفتهٔ درون فرافکنی ها و دستورکار "بازگشت به خانه" را در پایان محقق کند.