کتاب ازدواج رنج مقدس

Getting to know you : the inside out of relationship
تحلیل ریشه ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی
کد کتاب : 65159
مترجم :
شابک : 978-6006268309
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1992
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب ازدواج رنج مقدس اثر داریل شارپ

کتاب "ازدواج رنج مقدس: تحلیل ریشه‌ای اختلافات و راهکارهای کسب احساس رضایت در زندگی زناشویی" اثر داریل شارپ، علاوه بر تجزیه و تحلیل اختلافات زوجین، به شما کمک می‌کند تا درگیری‌های زناشویی‌تان را شناسایی کنید و آن‌ها را به خوبی مدیریت کنید.

از طرف دیگر، شاید احساس کرده باشید که صحبت‌های کلیشه‌ای درباره ازدواج نمی‌توانند به حل مشکلات زناشویی‌تان کمک کنند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که این ایده اشتباه است و اصولی جدید و مفید را در اختیارتان قرار می‌دهد.

کتاب ازدواج رنج مقدس به شما می‌آموزد که تجربه‌ها و مدل‌های زناشویی والدین، انتظارات شخصی درباره زن و مرد ایده‌آل، و فانتزی‌های خود را در مورد زندگی زناشویی بشناسید. این انتظارات ممکن است اگر تحقق نیافته باشند، احساس شکست و ناامیدی را به شما منتقل کنند.

کتاب توضیح می‌دهد که چگونه درگیری‌ها و اختلافات زناشویی جزء جزء طبیعی و ضروری هر ازدواجی هستند و نباید از آن‌ها فرار کرد. به شما آموزش می‌دهد که چگونه این درگیری‌ها را مدیریت کرده و به عنوان یک فرصت برای رشد و بهبود زندگی زناشویی خود ببینید.

این کتاب از مقاله‌ی پرفسور کارل گوستاو یونگ در زمینه ازدواج الهام می‌گیرد و اطلاعات تحقیقاتی و نظرات داریل شارپ (Daryl Sharp) و افراد عادی در جامعه را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا به شما یک منبع علمی، عملی و ساده برای درک و مدیریت زندگی زناشویی‌تان ارائه دهد.

کتاب ازدواج رنج مقدس

داریل شارپ
داریل لئونارد مرل شارپ زاده ی 2 ژانویه 1936 در رجینا و درگذشته ی 8 اکتبر 2019 ، نویسنده ، تحلیلگر یونگی و ناشر کانادایی می باشد. وی در تورنتو کانادا زندگی می کند.
قسمت هایی از کتاب ازدواج رنج مقدس (لذت متن)
یونگ می نویسد: «ذهن در حالت طبیعی وجود چنان فرافکنی هایی را مسلم فرض می کند. طبیعی و بدیهی است که محتواهای ناخودآگاه فرافکنی شوند.» بنابراین ما هم بدترین خصایص مان و هم توان بالقوه پرورش نیافته مان را در دیگران می بینیم. این الزاما بد نیست. اگر فرافکنی مثبت باشد، پل قابل قبولی را بین افراد می سازد. دوستی ها را ممکن می کند و محافل و مهمانی ها را گرم می کند. فکر می کنم بهترین کار در مورد فرافکنی این است که آن را پس بگیریم! وقتی ما فرض می کنیم که ویژگی یا خصیصه ای در وجود کسی هست و بعد از طریق تجربه مان با آن شخص کشف می کنیم که ابدا این طور نیست، فرصت پیدا می کنیم تا آگاه تر از گذشته بشویم.