کتاب حواس پرت ها

Scattered Minds
ADHD در بزرگسالان
کد کتاب : 112293
مترجم :
شابک : 978-9646184589
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حواس پرت ها اثر لنارد آدلر

اختلال ADHD اختلالی است که از زمان کودکی آغاز می‌شود، اما ممکن است این اختلال در کودکی تشخیص داده نشود و تا بزرگسالانی درون فرد بماند و با آن درگیر شود. در فصل‌های این کتاب، مطالبی آورده شده است که با کمک آن‌ها، می‌توان این اختلال را رفع کرده و به فرد کمک کرد که عزت نفس بالایی داشته باشد.، اختلال ADHD می‌تواند باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای فرد شود و در روابط فرد، اشکالاتی را به وجود آورد. فردی که دچار این اختلال است در کارهای خود ضعیف عمل خواهد کرد، روابط وی ثباتی نخواهد داشت و در انجام کارهای خود عملکرد مناسبی نخواهد داشت.
علاوه بر تمامی این موارد، فرد در زندگی خود عزت نفس بالایی نخواهد داشت و همین می‌تواند باعث بروز مشکلات بسیار بدتری برای فرد شود. این کتاب دارای مطالبی مفید است که می‌تواند در جهت بهبود این دسته از افراد بسیار اثرگذار باشد. مطالعه کتاب زندگی بدون حواس پرتی، در کنار این کتاب پیشنهاد می­شود.

کتاب حواس پرت ها

لنارد آدلر
لنارد آدلر(Lenard Adler)مدیر برنامه ADHD بزرگسالان در دانشگاه نیویورک است، جایی که او همچنین دانشیار روانپزشکی و نورولوژی است. او در 60 Minutes و برنامه امروز، و همچنین در نیویورک تایمز، USA Today، US News & World Report و جاهای دیگر ظاهر شد و درباره روش‌های درمانی خود برای بزرگسالان مبتلا به ADHD بحث کرد.