کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

This Or That: A Story about Choosing
کد کتاب : 112460
مترجم : مائده عظیمی
شابک : 978-6223360251
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟ اثر کل اندروز

داستانی خنده دار و آموزنده درباره تصمیم گیری

الکساندر نمی تواند در مورد لباس هالووین تصمیم بگیرد، بنابراین او مانند یک کدو تنبل می شود. او نمی تواند تصمیم بگیرد که در مدرسه چه بپوشد، بنابراین اتوبوس را از دست می دهد. او نمی تواند تصمیم بگیرد که چه ناهاری در مدرسه بخورد، بنابراین مجبور می شود ماهی تن بخورد.
موفقیت الکساندر در روز تولدش اتفاق می افتد، زمانی که او درخواست یک چیز می کند، اما بعد متوجه می شود که چیز دیگر تمام چیزی است که او می خواهد. پس از آن، الکساندر سبک تصمیم گیری خود را پیدا می کند: نه به اندازه مادرش عمدی یا به سرعت تصمیم گیری پدرش، بلکه جایی در این بین. و وقتی به مادرش می‌گوید که می‌خواهد یک برادر کوچولو داشته باشد، می‌آموزد که گاهی اوقات "هرچه هست هست و این هم می‌تواند خوب باشد."

کتاب این یا آن! کدام را انتخاب کنم؟

کل اندروز
کل اندروز نویسنده، ویراستار و مدیر محتوا برای آموزش عالی و امور خیریه است. کتاب‌های مصور او عبارتند از: کتاب اژدها (استرلینگ، 2018) و میرا آینده را پیش‌بینی می‌کند (استرلینگ، 2016)، که یکی از کتاب‌های ماه کودک/منتخب باشگاه کتاب کودکان، بهترین کتاب تصویری Barnes & Noble، انتخاب ملی داستان B&N، نامزد نهایی برای جایزه کتاب زمین سبز، یک فینالیست برای جایزه بادبادک کریستال SCBWI، و یک فینالیست برای چالش OpenIDEO Early Childhood Book Challenge. اشعار و داستان های او در S...