کتاب لولیتای ویتگنشتاین

Wittgenstein's Lolita and the Iceman
کد کتاب : 112502
مترجم :
شابک : 978-6229868355
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 70
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب لولیتای ویتگنشتاین اثر ویلیام گی

کتاب « لولیتای ویتگنشتاین» "با بهره گیری از صد حکایت برگزیده ازمتون کهن فارسی" نوشته « ویلیام گی» به همت نشر کتاب کنج منتشر شده است.
کتاب «لولیتای ویتگنشتاین» منظره‌ای از عشق و مرگ را ترسیم می‌کند و در زمینی که عشق به زندگی با ترس از ناشناخته‌های تاریک در تعامل است، کاوش می‌کند. این کتاب شخصیتی را به تصویر می کشد که به دنبال عشقی است که به فراتر از مرگ می رسد با عواقب گاه و بیگاه بیمارگونه آن.داستان های ویلیام گی تقریبا همیشه در مناطق روستایی جنوب دهه 1940 و 50 می گذرد. این به تنهایی به آثار او حالتی از اصالت قدیمی شبیه به ویلیام فاکنر و فلانری اوکانر می دهد. جنوب همجنس گرایان به همان اندازه که ارسکین کالدول یا اوکانر نوشته اند، خشن و فقیرانه است. رمان‌های گی شکل داستان‌های بلوغ را دارند. سه رمان او پسران ایده‌آلیستی جوانی را به تصویر می‌کشند که از طریق یک سری برخوردهای خشونت‌آمیز به مردان بالغ تبدیل می‌شوند که در آنها باید تصمیمات اخلاقی سختی برای رویارویی با شری که در مقابل آن قرار دارند، بگیرند. یکی دیگر از موضوعات تکرارشونده در داستان گی، مشغولیت او با «مردم ساده» است، مانند نجارها و چکمه فروشان، که اغلب از نزدیکان مردان جوان هستند.

کتاب لولیتای ویتگنشتاین

ویلیام گی
ویلیام البرت گی (زاده ۲۷ اکتبر ۱۹۴۱ – درگذشته ۲۳ فوریه ۲۰۱۲) نویسنده آمریکایی رمان‌ها، داستان‌های کوتاه و مقالات بود. او در جنگ ویتنام خدمت کرد و قبل از اقامت در تنسی در شهرهای مختلف ایالات متحده زندگی کرد. اگرچه او در پانزده سالگی شروع به نوشتن کرد، اما تا سال 1998 منتشر نکرد، زیرا بیشتر عمر خود را صرف ساخت و ساز و نقاشی خانه کرد. اولین رمان او، "خانه طولانی" که در سال 1999 منتشر شد، برنده جایزه یادبود جیمز آ. میچنر شد و کار موفق خود را به عنوان داستان نویس آغاز کرد. او چندین...