کتاب ترس اهل دریای زمردین

Tress of the Emerald Sea
کد کتاب : 115290
مترجم :
شابک : 978-6227314755
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 447
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترس اهل دریای زمردین اثر برندون سندرسون

ترس یک زندگی ساده در جزیره‌ای بر روی دریای زمردین دارد. به جمع کردن فنجان‌هایی که ملوانان از سرزمین‌های دوردست می آورند و گوش کردن به داستان‌هایی که دوستش چارلی تعریف می‌کند علاقه دارد؛ اما زمانی که پدر چارلی او را به سفری می‌برد تا برایش عروس انتخاب کند و فاجعه‌ای رخ می‌دهد، ترس باید قاچاقی وارد یک کشتی شده و به دنبال ساحره‌ی دریای مرگ‌بار نیمه شب برود.
در میان دریاهای هاگی که دزدان دریایی بر آن حکومت می‌کنند آیا ترس می‌تواند زندگی ساده‌اش را کنار گذاشته و بر دریایی کشتی‌رانی کند که یک قطره آب منجر به مرگ آنی می‌شود؟

کتاب ترس اهل دریای زمردین

برندون سندرسون
برندون سندرسون، زاده ی 19 دسامبر 1975، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی و علمی تخیلی است.سندرسون در لینکلن نبراسکا به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی، عاشق و شیفته ی رمان های فانتزی شد و چندین بار تلاش کرد که داستان های خودش را بنویسد.سندرسون به دانشگاه بریگام یانگ رفت و در رشته های ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شد.او در زمان تحصیل، داستان های زیادی می نوشت و تا سال 2003، دوازده رمان به رشته ی تحریر درآورد که همگی منتشر نشده بودند. اولین رمان سندرسون در سال 2005 به چاپ رس...