کتاب تابلوکار برق صنعتی

Industrial electrical switchboard
کد کتاب : 115655
شابک : 978-6222186937
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تابلوکار برق صنعتی اثر حسین شاسواری

کتاب تابلوکار برق صنعتی، توانمندی‌های مورد نیاز تابلوکاران برق صنعتی را بررسی کرده و به تفاوت‌های موجود در انواع تابلوهای برق صنعتی از نظر ساختار داخلی، سطوح ولتاژکاری و موقعیت نصبشان در محیط‌های صنعتی گوناگون می‌پردازد.
در این کتاب مبانی برق صنعتی بازگو شده و به بررسی کامل در نحوۀ عملکرد انواع رله‌ها، بویژه رله‌های حفاظت جریان پرداخته می‌شود؛ در ادامه تفاوت‌های اصلی انواع فیوزهای در رنج آمپر و ولتاژ مختلف براساس مشخصه‌های فنی و نمودار TCC مشخص و شاخصه‌هایی همچون قدرت قطع، جریان اتصال کوتاه و جریان اضافه بار فیوزها در دسته بندی‌های متنوع و مدل‌های مختلف تشریح می‌شود تا علل به‌کارگیری فیوزهای متفاوت با مدل‌های خاص در یک آمپر ثابت برای انواع ماشین آلات برق صنعتی کاملا تفهیم و مشخص گردد.

کتاب تابلوکار برق صنعتی

حسین شاسواری
استاد حسین شاسواری دانش‌آموخته دبیرستان البرز تهران و فارغ‌التحصیل مهندسی برق الکترونیک دانشگاه صنعتی شیراز و مهندسی مکاترونیک دانشگاه علوم تحقیقات است. ایشان استاد دانشگاه‌های آزاد شهر تهران، مدرس خصوصی دروس ریاضیات و فیزیک دبیرستان و دانشگاه بصورت حضوری در شهر تهران و آنلاین در ایران و سراسر جهان (سوئیس، آلمان، آمریکا، کانادا و...) است.