کتاب ذهن و عکاسی

The Zen of Photography
کد کتاب : 11613
مترجم : زانیار بلوری
شابک : 9786009197736
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن و عکاسی اثر پل مارتین لستر

ذهن و عکاسی اثر پل مارتین لستر ،مجموعه ای از 100 روایت است که نویسنده در طی یک دوره 25 ساله نوشته است. با ادغام علم عکاسی و مطالعه فلسفه ، فرد یاد می گیرد چگونه از یک دوربین راهی برای ارتباط کامل تر با جهان پیدا کند. در نتیجه ، از یک دوربین به عنوان دیواری بین آنچه دیده می شود و آنچه تجربه می شود استفاده نمی شود ، بلکه ابزاری است برای متحد کردن عکاس با آنچه از طریق فرایند عکاسی تجربه می کند.

ذهن و عکاسی آموزش می دهد که عکاسی بسیار بیشتر از ایستگاه های f ، سرعت شاتر و دیافراگم ، انتخاب فیلم و خرید دوربین است. اگر عکاسی صرفا یک عملیات فنی بود ، روبات ها می توانستند عکس های خوبی بگیرند. یادگیری در مورد آمادگی است. از آنجا که شما یک فرد دوست داشتنی و متفکر هستید که این کتاب را پیدا کرده اید ، می خواهید از این اثر الهام بگیرید تا با استفاده از آن ، لحظاتی را که مشاهده می کنید یاد بگیرید و به دیگران یاد دهید تا در آن لحظه ها حرکت کنند. این کتاب به شما بسیار کمک می کند .

پل مارتین لستر استاد ارتباطات در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا است. پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد رشته روزنامه نگاری از دانشگاه تگزاس در آستین و اشتغال به عنوان روزنامه نگار روزنامه تایمز-پیکایون در نیواورلئان، لستر از دانشگاه مینسوتا مدرک دکتری دریافت کرد. او نویسنده و ویراستار هفت عنوان کتاب است.

کتاب ذهن و عکاسی

قسمت هایی از کتاب ذهن و عکاسی (لذت متن)
۱. زندگی پیچیده نیست.ذهن آن را پیچیده می سازد. فلب به ذهن نشان می دهد که زندگی ساده است. ذهن را به سکوت وا دار و به قلبت گوش بسپار. ۲. هر گاه توانستی لذت و شادی را در پنچر شدن چرخی وسط جاده ای متروک خارج از شهر و در شبی طوفانی بیابی به حقیقت نزدیکی. ۳. بهترین استاد کسی ست که پاسخ نمیدهد. بهترین استاد امکان پرسیدن را سهولت می بخشد. ۴. شاگردی راستین باش و بخت و اقبال را دریاب. در مرز مخاطره زندگی کن و بر طناب بند بازی. اگر افتادی از بادی که بر صورت خندانت می خورد لذت ببر. ۵. تو خود خالق دنیای خویشی. آنچه می بینی پنداری است برای یادگیری تو.