کتاب میو میو…گرمه هوا

Shadow chasing cat
مرغک 58
کد کتاب : 116290
شابک : 978-6000109943
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب میو میو…گرمه هوا اثر آمنه صادقی شهمیرزادی

کتاب «میو میو... گرمه هوا»، دربارۀ گربۀ کوچکی است که در یک روز آفتابی و گرم به همراه مادرش در مسیر خانه هستند. گربه دائما به این‌طرف و آن‌طرف نگاه می‌کند و در‌حال تجربۀ دنیای اطرافش است. گربه‌ی کوچولو قصه‌ی ما، قصد دارد همه‌چیز را بادقت تماشا کند، تا اینکه وقتی چشمش به آسمان می‌افتد و آفتاب توی چشم‌هایش می‌خورد،‌ چشمانش را می‌بندد و همین باعث می‌شود که از مادرش عقب بیافتد و او را گم کند.
کتاب «میو میو... گرمه هوا» یکی از جلدهای مجموعۀ «کتاب‌های مرغک» است. مجموعه «کتاب‌های مرغک»، با محوریت تولید کتاب‌های قصه، بازی و سرگرمی چاپ می‌شوند که همراه با بازی و سرگرم‌کردن کودکان، به آنها کمک می‌کند دنیای پیرامون‌شان را بهتر حس کنند و آن را بهتر بشناسند، با کنجکاوی به دنیا بنگرند و حساس و جست‌وجوگر بار بیایند، ذهن‌شان پرورش پیدا کند و نیروی اندیشه در آن‌ها رشد کند.
از ویژگی این مجموعه می‌توان به تصویرگری آنها اشاره کرد. تصاویر در این مجموعه کتاب‌ها نقش بسیار مهمی دارند؛ چون اکثرشان به‌صورت تصویرخوانی هستند و زمانی که والدین یا بزرگ‌ترها کتاب را برای کودکان می‌خوانند، کودک با تماشای تصویر با قصه ارتباط برقرار می‌کند و بعد از شنیدن قصه، خودش با نگاه به تصاویر می‌تواند داستان را به یاد بیاورد و بازگو کند.
کتاب «میو میو... گرمه هوا» نوشتۀ آمنه صادقی شهمیرزادی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. خواندن این کتاب را به کودکان بالای 4 سال پیشنهاد می‌کنیم.

کتاب میو میو…گرمه هوا