کتاب چیستا

Chista
راوی سی سال تاریخ تحولات تاریخ ایران
کد کتاب : 116391
شابک : 978-6008991328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب چیستا اثر خسرو باقری

این کتاب به دو بخش تقسیم شده است: در بخش نخست، مولف با ارائه نمونه‎هایی از آثار نویسندگان، مترجمان و هنرمندانی که آثارشان در چیستا منتشر شده است، می‌کوشد تحلیلی از خط مشیء و جهت‌گیری مجله عرضه کند و در بخش دوم فهرست تمام آثاری که در چیستا در این 29سال چاپ شده، ارائه شده است تا در اختیار پژوهندگان قرار گیرد. خوش‌بختانه بخش زیادی از مقاله‌های چیستا در وبگاه‌های اینترنتی منتشر شده است. امیدواریم هر چه زودتر همه شماره‌های چیستا در اختیار پژوهشگران و علاقه‌مندان میهن‌مان قرار گیرد.
مولف وظیفه خود می‎داند که از نشر پژواک فرزان, سرکار خانم فرزانه اسبقی مدیر نشر، سرکار خانم زهرا غلامی طراح و سرکار خانم کبری شاه‎پری مدیر فرهنگی نشر، که از هیچ کمکی برای انتشار این کتاب خودداری نکردند، با تمام وجود سپاس‌گزاری کند.

کتاب چیستا

خسرو باقری
خسرو باقری نوع پرست (زاده ۱۳۳۶ تهران) استاد دانشگاه تهران است. زمینه‌های تخصص وی فلسفه آموزش و پرورش، فلسفه شناخت و روان و تربیت دینی است. خسرو باقری، استاد دانشگاه تهران، درجه دکتری در فلسفه تعلیم و تربیت را از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرد. دوره کارشناسی را در دانشگاه علامه و ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رساند و هم‌اکنون در دانشکده روانشناسی، علوم تربیتی و الهیات دانشگاه تهران مشغول تدریس است.