کتاب کبوترهای سفید کرامت و کرکس های سیاه دنائت

White doves of dignity and black vultures of meanness
کد کتاب : 119373
شابک : ‫‭978-6008031697
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 223
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کبوترهای سفید کرامت و کرکس های سیاه دنائت اثر محسن عباسی ولدی

تربیت کریمانه، پایه تربیت است. کرامت، صفتی درونی است. فرزندی که به این صفت آراسته شده مراقبی از درون پیدا میکند که به او اجازه نمیدهد رفتار و گفتارش را به چیزی که خلاف شان انسانی است آلوده کند. چه قدر نیاز داریم تفکری را که مبتنی بر مراقبت بیرونی است رها کرده به سراغ تفکری برویم که اصل اساسی در آن پرورش دادن مراقب درونی است.
کسی که از درون مراقب پیدا می کند، در بزنگاه های تربیتی نمی لغزد؛ زیرا مراقب درونی همه جا و تحت هر شرایطی همراه انسان است. تربیت کریمانه، همان تربیتی است که مراقب درونی فرزند را پرورش میدهد و آرام آرام نیاز فرزند را به مراقبت بیرونی کم خواهد کرد.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب کبوترهای سفید کرامت و کرکس های سیاه دنائت

محسن عباسی ولدی
محسن عباسی ولدی متولد سال 1355 در تهران می باشد. وی دارای دیپلم ریاضی وتحصیلات حوزوی در سطح ۳؛ کارشناسی ارشد فقه و اصول می باشد. از وی کتاب های متعدد شامل کتاب های ذیل چاپ شده است:۱. بگو یا امام رضا؛ انتشارات ائمه(ع)؛ ۱۳۸۱.۲. شقایق؛ انتشارات بوستان کتاب(دفتر تبلیغات حوزة علمیة قم)؛ ۱۳۸۲.۳. گلی گم کرده ام؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۲.۴. نقطه سر خط؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۳.۵. ردپایی آشنا؛ نشر شاهد؛ ۱۳۸۵.۶. دیروز، امروز، فردا؛ انتشارات بوستان کتاب؛ ۱۳۸۵.۷. بهانه بودن(دل نوشته هایی به رنگ انتظا...
دسته بندی های کتاب کبوترهای سفید کرامت و کرکس های سیاه دنائت