کتاب دکتر مرگ

50 Wisconsin Crimes of the Century
شرح کامل پرونده جنایات بزرگترین قاتلان سریالی قرن بیستم آمریکا
کد کتاب : 119459
مترجم :
شابک : 978-6008718345
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دکتر مرگ اثر مارو بالوسک

«عصر طلایی قتل‌های زنجیره‌ای» عنوانی‌ست که برای قرن بیستم، به‌ویژه سال‌های 1970 تا 2000 برگزیده‌اند. معروف‌ترین و هولناک‌ترین قتل‌های سریالی دنیا در دهۀ 70 در آمریکا اتفاق افتادند. جالب این‌جاست که مسبب این قتل‌ها از یکدیگر اطلاعی نداشتند و به‌طور اتفاقی بود که چندین قاتل سریالی در مدت زمان کوتاهی باعث رعب و وحشت جهانیان شدند. نکتۀ جالب‌توجه دیگر این است که واژۀ «سریالی» یا «زنجیره‌ای» اصلا تا پیش از آن وجود نداشت؛ به همت دو تن از ماموران ‌FBI و با پژوهش‌های روان‌شناسانۀ آنها، عبارت قاتل سریالی (قاتل زنجیره‌ای) ابداع و برای کسانی که در مدتی بیش از یک ماه دست به کشتن سه یا چند نفر می‌زنند، در نظر گرفته شد.
کتاب «دکتر مرگ» شرح جنایت چند تن از بزرگ‌ترین قاتلان سریالی قرن بیستم آمریکا و انگیزۀ آنان از ارتکاب جنایت‌هایشان است. برای علاقه‌مندان به موضوعات جنایی و حتی روان‌شناختی، مطالعۀ این کتاب شروع خوبی برای ورود به مغز شگفت‌انگیز تعدادی از این افراد ضداجتماعی است.

کتاب دکتر مرگ

قسمت هایی از کتاب دکتر مرگ (لذت متن)
این تمام ماجرا نبود که آنها در آن خانه ی مرگ پیدا کردند. چندین بسته گوشت انسان در فریزر کشف شد و داخل یخچال در بخش نگهداری میوه یک سر بریده انسان وجود داشت. 5 جمجه که بعضی از آنان رنگ شده بودند از خانه ی آن مرد که جفری دامر نام داشت کشف شد و راث و موئلر پرده از بدترین و فجیع ترین جنایتی که در ویسکانسین اتفاق افتاده بود برداشتند که قطعا یکی از تهوع آورترین و مخفوف ترین جنایات در تاریخ بشریت می باشد.