کتاب آزمون نرم افزار

Software test
کد کتاب : 124279
شابک : 9781-6007724798
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آزمون نرم افزار اثر مجموعه ی نویسندگان

از جمله اهداف آزمون نرم­ افزار می­توان به اطمینان از این که برنامة کاربردی بر مبنای نیازمندی‌های مشتری طراحی شده است یا خیر؟، پیدا کردن نقایص سیستم، اطمینان از اینکه مشکلات یافته شده حل شده­ اند و این که آزمون یک روش موثر برای تحویل یک محصول با کیفیت و بدون ریسک به مشتری است، اشاره نمود.
مبتنی بر این اهمیت، در این کتاب به بحث آزمون نرم­ افزار پرداخته می­شود. در این راستا در فصل‌های نخستین کتاب مفاهیم پایه­ ای مرتبط با بحث آزمون طرح و بررسی می­شوند و در فصل­های بعدی به معرفی، تشریح و تحلیل روش­هایی پرداخت می­شود که سعی بر این دارند تا با آزمون نرم­ افزار، اشکالات موجود در نرم­ افزار و مولفه­ های نرم­ افزاری را تشخیص دهند. چرا که معتقدیم هدف آزمون این نیست که نشان دهد تا نرم­ افزار دیگر اشکالی ندارد، بلکه آزمون­های موفق همواره به دنبال این مساله هستند که اشکال­های بیشتری از نرم­ افزار را تشخیص دهند.
این کتاب می­تواند مرجع مناسبی برای درس آزمون نرم­ افزار در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجویان مهندسی کامپیوتر باشد. افزون بر این، تمامی مهندسانی که به نحوی با تولید و طراحی آزمون در تعامل هستند، می­توانند از مفاهیم این کتاب بهره­ مند شوند.

کتاب آزمون نرم افزار