کتاب سرمایه های ماندگار

Permanent capitals
روش های تأمین مالی خیریه ها و سـازمـان هـای مـردم نهاد
کد کتاب : 126452
شابک : ‫‭978-6008441946
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرمایه های ماندگار اثر مهدی طغیانی

خیرخواهی و نیکوکاری و تمایل افراد برای انجام‌دادن آن، از خصوصیات فطری انسان است. افراد فارغ از جنس، سن، قومیت، مذهب و ... به صورت فردی یا جمعی، به انجام‌دادن آن مایل بوده و در صورت نشر و گسترش آن، زمینه التیام جان‌های خسته و رفع بسیاری از مشکلات فردی، اجتماعی فراهم می‌شود.
کتاب سرمایه‌های ماندگار با هدف ترویج نیکوکاری، راهنمایی است برای موسسات خیریه و سازمان‌های مردم‌نهاد. این کتاب دربردارنده اطلاعات لازم در زمینه راه‌اندازی خیریه و توسعه و تجدید برنامه‌های جمع‌آوری اعانه از اشخاص خیر است و در آن، روش‌های تجهیز منابع و فعالیت‌هایی طرح می‌شود که با ورود سرمایه به سازمان سروکار دارد. به بیان دیگر، دغدغه کتاب، بیان نکته‌ها و راهکارهایی برای افزایش هرچه بیشتر توان موسسات غیرانتفاعی و خیریه‌ها در نحوه جذب منابع است.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب سرمایه های ماندگار

مهدی طغیانی
مهدی طغیانی ، متولد 1360 ، سیاستمدار اصولگرا ایرانی، نماینده مردم اصفهان و ورزنه در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان است. وی موفق شد در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار شد با کسب ۲۲۸ هزار و ۳۸ رای، از حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه از استان اصفهان انتخاب گردد و به مجلس راه یابد. وی عضو هیأت رئیسه و سخنگوی کمیسیون اقتصادی و همچنین عضو کمیسیون ویژه جهش تولید و اجرای سیاستهای کلی اصل44 مجلس شورای اسلامی است.