کتاب شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر

Understanding childrens art for better teaching
  • 200,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده: مارک لوکا هیلدا پرزنت لوییز بتی لارک
کد کتاب : 12681
مترجم : مهری عرب

شابک : 978-600-152-179-9
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1967
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر اثر مارک لوکا

"شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر" اثری است ارزشمند که توسط تیم نویسندگانی شامل "مارک لوکا"، "هیلدا پرزنت لوییز" و "بتی لارک" تدوین شده است. این اثر طی دوازده فصل، به مواردی می پردازد که "شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر" را امکان پذیر می کند. علاوه بر سه نویسنده ی اصلی کتاب، ده ها مربی و پژوهشگر با همکاری ارگان های تحقیقاتی معتبر در زمینه ی هنر کودک دست به دست هم داده اند تا این اثر را به سرانجام برسانند. در این کتاب، مثال های دقیقی بررسی شده که با زیرنظر گرفتن مراحل رشد تصویری کودکان در سراسر جهان، داده هایی از بیش از هفتاد سال مطالعه را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج را در اختیار خوانندگان قرار داده است.
در این اثر پس از ارائه ی مقدمه ای جهت آشنایی مخاطب با سیر مطالب کتاب، نخست به مساله ی بیان تصویر در کودک پرداخته شده است. سپس جنبه های فردی و فرهنگی، مسائل مختلف و بازنمایی آنان در هنر کودک، خصایص رشد هنری، اهمیت فاکتورهای مختلف در هنر کودک، نگرش و رویکرد وی به هنر، نوآوری، تعلیم هنر در مقطع ابتدایی و برنامه ریزی فعالیت های هنری مورد بررسی دقیق قرار گرفته اند. در پایان هم اطلاعات ارزشمندی جهت کمک به کودک در لذت بردن از آثار هنری و ارتباط هنر با دیگر زمینه های برنامه ی آموزشی در اختیار مخاطب قرار گرفته است.
تمام افرادی که علاقه مند هستند دانش خود را در زمینه ی آموزش هنر به کودکان در اشکال مختلف بصری، کلامی و موسیقیایی ارتقا ببخشند، کتاب "شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر" از "مارک لوکا"، "هیلدا پرزنت لوییز" و "بتی لارک" یک راهنمای تمام عیار خواهد بود.

کتاب شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر

دسته بندی های کتاب شناخت هنر کودکان برای آموزش بهتر