کتاب نقطه ی صفر

Battlefront
هفت نشانه _7
کد کتاب : 130142
مترجم :
شابک : 978-6227564471
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب نقطه ی صفر اثر مایکل آدامز

معرفی “بیداری نقطه صفر” یک سریال حماسی 8 رمانی که شما را به سفری از اکشن بی وقفه، تعلیق هیجان انگیز و علمی تخیلی نظامی هیجان انگیز می برد.
در دنیایی که در آستانه نابودی قرار دارد، دو قهرمان بعید، آرتور و الیوت، باید دور هم جمع شوند تا بشریت را از تهاجم قریب الوقوع بیگانگان و نقشه های پلید یک شرکت شیطانی نجات دهند.
در حالی که عزیزانشان در خطر است و سرنوشت زمین در خطر است، آنها باید برای زنده ماندن و از بین بردن دشمن به یکدیگر تکیه کنند.
از نجات عزیزان گرفته تا کشف اسرار خطرناک، تیم رو به رشد قهرمانان باید در ماموریت های خطرناک حرکت کنند و حقیقت پشت هلینیکس را کشف کنند.
در حالی که جهان در آستانه نابودی است و یک جنگ بین کهکشانی در پیش است، قهرمانان ما باید برای نجات بشریت موضع بگیرند.
مجموعه “بیداری نقطه صفر” با بیش از 1700 صفحه اکشن بی وقفه، شخصیت هایی که ریشه آنها را می گیرید، و داستانی که شما را تا انتها حدس می زند، برای طرفداران علمی تخیلی نظامی ضروری است.

کتاب نقطه ی صفر

مایکل آدامز
مایکل آدامز نویسنده، روزنامه نگار، تهیه کننده تلویزیون و فیلمنامه نویس استرالیایی، زاده 1970 با دانش گسترده و عمیق از فیلم است. مایکل آدامز از پنج سالگی می خواست نویسنده شود، زمانی که اولین داستان ماجراجویی مصور خود را درباره حمله کوسه های پرنده به یک کشتی جنگی دریایی نوشت.