کتاب کنترل هیجانات کودکان

Manage Kids’ Emotions
  • 20 % تخفیف
    45,000 | 36,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نوشته نوشته
    نویسنده: سوفی پاری
کد کتاب : 130550
مترجم : مریم دلایلی
شابک : 978-6003862715
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب کنترل هیجانات کودکان اثر سوفی پاری

کتاب کنترل هیجانات کودکان، کتابی است در حوزه روان‌شناسی کودکان که به زبانی ساده مشکلات حاصل از عدم کنترل هیجانات را بیان کرده است.
نکته مهم در این کتاب، زبان ساده آن به همراه مطالب کاربردی روان‌شناسی -هم برای کودک و هم والد- می‌باشد. والدین با تکنیک‌هایی آشنا خواهند شد تا بتوانند 9 هیجان مهم و اولیه‌ی کودکانشان را به تعادل برسانند.

کتاب کنترل هیجانات کودکان

قسمت هایی از کتاب کنترل هیجانات کودکان (لذت متن)
آه از لذت های دوران کودکی! به این طرف و آن طرف دویدن، بازی کردن با دوستان و یاد گرفتن چیزهای جدید در هر روز! دوران کودکی لذت بخش ترین دوران زندگی ما محسوب می شود و مجبوریم که ترن هوایی هیجاناتمان را نیز هدایت کنیم. در این دوران، هیجاناتمان از فعالیتی به فعالیت دیگر در نوسان است. همچنان که بزرگ تر می شویم، شیوه ی تنظیم هیجاناتمان را یاد می گیریم. والدین از هیجانات متنوع کودکانشان یا احساس غرور می کنند یا برعکس، این هیجانات باعث پریشانی شان می شود. اگر هیجانات بتواند به کودکان کمک کند تا دوست پیدا کنند و دوستی شان را ادامه بدهند و انتخاب های درستی بکنند، به آن ها افتخار خواهیم کرد. اما اگر زیان های هیجان بیشتر از فواید آن باشد و خودمان را هم هیجانی کند، باعث پریشانی والدین و کودکان خواهد شد. من این مسئله را در حین تربیت کردن کودکانم بسیار تجربه کرده ام و مجبور شده ام با هیجانات بسیار متنوع آن ها در طول یک روز کنار بیایم. این کتاب راهنمایی است برای والدین و کودکان و به آنها کمک می کند تا هیجاناتشان را شناخته واکنش مناسب نسبت به آنها داشته باشند. می خواهم ابزار و روش هایی را که به خانواده ی من کمک کرد با شما به اشتراک بگذارم تا خانواده ی شما بتوانند با چالش های هیجانی بهتر روبه رو شوند.