کتاب لولا

Laoyla
تاملاتی در ظرفیت های جمهوریت دینی
کد کتاب : 132704
شابک : 978-6226609951
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب لولا اثر وحید جلیلی

متأسفانه امروز که شما میخواهید وارد عرصه انتخابات شوید این فضا تغییر کرده؛ همه خودشان را کنار کشیده اند یک فضای انفعالی در بچه حزب اللهی ها حاکم کرده اند که لازم نیست و حتی درست نیست که خودتان از مدتها قبل به تکاپو بیفتید و به دنبال یک انتخابات درست باشید.
انتخابات نه یک مقوله ،مردمی بلکه یک مقوله سیاسی است؛ انتخابات را باید به اهلش واگذار کرد؛ باید به سیاسیون و کسانی واگذار کرد که از امکانات وسیع برخوردار هستند به طور خودجوش و مستقل نباید وارد عرصه انتخابات بشوید.
در مساجد نباید ولوله این بحث بشود، در هیئت های مذهبی نباید چنین دغدغه ای طرح بشود، فضلای حوزه علمیه نباید وارد این عرصه شوند اساتید دانشگاه ها نباید در این عرصه وارد شوند اینها را باید به چند گروه سیاسی واگذار کرد و هرچه آنها صلاح دیدند و هر سفره ای که برای شما پهن کردند همان را قبول کنید.
در نتیجه نه تنها عرصه انتخابات به عرصه ای برای ارتقای فرهنگ سیاسی مبتنی بر دین تبدیل اول، فقط باید به حال آن تاسف خورد، یعنی مانشده که مردم ،بصیرتر، آگاه تر و تحلیل گر بشوند، بلکه نتیجه ای که از این گونه انتخابات بیرون می آید مجالسی است که نسبت به آن مجلس اول، فقط باید به حال ان تاسف خورد، یعنی ما میبینیم که نمایندگان مرحله به مرحله، از زی انقلابی و اهداف انقلاب دورتر می شوند.

کتاب لولا

وحید جلیلی
وحید جلیلی متولد سال 1352؛ دارایکارشناسی ارشد معارف اسلامی و اقتصاد،سردبیر روزنامه ابرار، مجلات سوره، راه و مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می باشد.وی در سال هفتاد وارد دانشگاه امام صادق شد. و در رشته معارف اسلامی و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.او کار مطبوعاتی را از دوران دانشجویی و در نشریه تفکر بسیجی، نشریه داخلی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) آغاز کرد و در سال ۷۵ به مجله نیستان رفت و در آنجا با سید مهدی شجاعی نویسنده و روزنامه‌نگار ایران...