کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

Things We Never Got Over
کد کتاب : 134994
مترجم :
شابک : 978-6004616324
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 552
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم اثر لوسی اسکور

ناکس مورگان تحمل ماجراهای احساسی را ندارد، مخصوصا اگر ماجرا به یک عروس فراری سرگردان مربوط باشد.

نائومی ویت فراری است؛ نه‌تنها از نامزدش و کلیسایی پر از افرادی که می‌خواهند دعای خیرشان را بدرقۀ راهش کنند، بلکه از تمام زندگی‌اش. البته به نظر خودش، برای نجات خواهر دوقلوی دور از خانه‌اش تینا به ناکموت می‌رود، شهری ناهنجار که اختلافات قدیمی هنوز در آن به شیوۀ قدیمی حل می‌شود؛ یعنی به کمک چند تا مشت و بعد هم خوردن نوشیدنی و معمولا هم با همین ترتیب.

اما حیف که خواهر دوقلوی شرور نائومی اصلا تغییر نکرده. تینا بعد از دزدیدن ماشین و پول‌های نائومی، چیز غیرمنتظره‌ای پشت سرش به جا می‌گذارد: خواهرزاده‌ای که نائومی از وجودش بی‌خبر بوده. حالا نائومی بدون ماشین، پول و هیچ برنامه‌ای سرپرست نوجوانی یازده‌ساله شده که مثل سی‌ساله‌ها رفتار می‌کند.

ناکس به دلایلی به زنان پیچیده و محتاج محبت و خصوصا زن‌های بااحساس توجه نشان نمی‌دهد؛ اما چون زندگی نائومی درست جلوی چشمانش از هم فروپاشیده، کمترین کاری که می‌تواند انجام دهد کمک به او برای رهایی از گرفتاری‌ها و مشکلاتش است و تصمیم دارد به‌محض پدیدار نشدن مشکلی جدید برای نائومی، او را تنها بگذارد و به زندگی آرام و منزوی خودش برگردد.

حداقل فعلا برنامه‌اش همین است…

کتاب چیزهایی که هرگز فراموش نکردیم

لوسی اسکور
لوسی اسکور نویسنده شماره 1 پرفروش نیویورک تایمز است. او در خانواده ای ادبی بزرگ شد که اصرار داشتند میز شام برای خواندن است و مدرک روزنامه نگاری گرفت. او به طور تمام وقت از خانه ای در پنسیلوانیا می نویسد.