کتاب جنایت در تاریکی

Dark in Death
کد کتاب : 13828
مترجم :
شابک : 978-6009876143
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 466
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جنایت در تاریکی اثر جی دی راب

همیشه دلیلی برای جنایت وجود دارد، اما این بار درکش حتی برای ستوان ایو دالاس و گروه همکارانش هم دشوار است.
هنرپیشه ای جوان در یک سالن سینما به قتل می رسد. اما ماجرا زمانی جالب می شود که جنایی نویس مشهور، بلین دلانو، در محل کار ستوان به دیدارش می آید و حقیقتی هولناک را آشکار می کند؛ شباهت چند قتل اخیر با قتل های توی داستان هایش؛ کسی هست که از روی آخرین مجموعه کتاب های آن نویسنده همۀ این قتل های بی رحمانه را بازآفرینی می کند، از کتابی به کتاب دیگر!
اکنون این جنایت های خونین و تخیلی، یکی پس از دیگری، در زندگی واقعی رنگ حقیقت به خود می گیرند و ایو برای حل چنین معمای خاصی به همۀ مهارت و تجربۀ خود نیاز دارد. خوشبختانه همسرش، رورک، یکی از طرفداران داستان های دلانوست و برایش هرگز مهم نیست موارد جنایی چقدر سیاه و ترسناک باشند؛ او همیشه خوشحال می شود از اینکه دوش به دوش همسر باهوشش از معماهای جنایی پرده بردارد.

خنجری در تاریکی بود.
در یک شب سرد ماه فوریه، در طول یک نمایش روانی در مرکز شهر، شخصی یک چکش یخشکن به گردن شانل ریلان فرو برد، و فورا در بین جمعیت توریست ها و مستان در میدان تایمز ناپدید شد. به دوست صمیمی شانل، کسی که برای یک تماس تلفنی از تئاتر بیرون آمده بود؛ مانند صفحه نمایش سیاه و سفید قدیمی، غیر واقعی به نظر می رسید. خون شانل همه جا را قرمز کرد، مرگ او همه چیز اما غیر واقعی بود.

کتاب جنایت در تاریکی

جی دی راب
نورا رابرتز (۱۰ اکتبر ۱۹۵۰) با اسم مستعار جی. دی راب یک نویسنده، پدیدآور، و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. آثار او از کتاب‌های پرفروش به شمار می‌رود و به عنوان سومین نویسنده‌ای که توانست بیش از یک میلیون کتاب الکترونیک به فروش برساند، شناخته می‌شود. از دیگر کتاب های او می توان به شهر بی گناه، فرشته ها سقوط می کنند، مسئله انتخاب، سنگ شیطان، شهرها و کینز هالو، هفت روز شوم، پیمان خون اشاره کرد.
نکوداشت های کتاب جنایت در تاریکی
راب استادانه هیجان را همانطور که به انتهای بازی می رسد، در این شطرنج مرگبار بین حوا و حریف حیله گرش، افزایش می دهد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب جنایت در تاریکی (لذت متن)
در صفحه بزرگ قتل خونین که برای صد و هفت مخاطب اتفاق می افتد. با فریاد تند ویالون ها و ویالون سل ها که یک به یک کاهش می یابند. برخلاف شخصیت ماریون کرین، شانل ریلان از شوک مرگ غیر طبیعی فریاد نکشید و ناله نکرد. در ردیف بیست و هفت تئاتر سوم وید گلکسی در میدان تایمز شهر نیویورک، او فریادی کمی بلندتر از جیغ یک موش، هنگامی که چکش یخ شکن در گردنش فرو رفت، کشید. بدنش یک تکان ناگهانی خورد، دستانش در هوا تکانی خورد و پاکت پاپ کورن روی پایش افتاد. آخرین نفس هایش مانند یک آه بلند رها شد.