کتاب مدیریت و آموزش فکر

de Bono's Thinking Course
کد کتاب : 16918
مترجم :
شابک : 978-9649091693
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 254
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

درس های درست اندیشیدن
de Bono's Thinking Course
کد کتاب : 16913
مترجم :
شابک : 978-9647514538
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1985
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درس های درست اندیشیدن اثر ادوارد دوبونو

آیا طرز فکر شما مانند رنگ چشمان شماست – چیزی که با آن متولد شده اید و نمی توانید آن را تغییر دهید؟ یا فکر کردن مهارتی است که با تمرین می توان آن را بهبود بخشید، مانند شنا، تنیس یا آشپزی؟


بیاموزید که چگونه فرآیندهای تفکر خود را با توسعه ادراک خود تقویت کنید.
بیاموزید که چگونه از مهارت های تفکر خود نهایت استفاده را ببرید و چگونه تفکر با هوش متفاوت است.
تصمیم گیری را یاد بگیرید و با احساسات و ارزش ها کنار بیایید و در عین حال بر آینده تمرکز کنید. توجه کمی به مهارت تفکر می شود. این باور وجود دارد که اطلاعات و اطلاعات کافی است. هوش مانند اسب بخار ماشین است، اما تفکر مهارتی است که ماشین با آن رانده می شود. برخی از افراد بسیار باهوش هستند که متفکران ضعیف هستند و برخی افراد باهوش کمتری هستند که در تفکر بهتر هستند.

در این کتاب عملی، ادوارد دی بونو ابزارهای ساده اما قدرتمندی را ارائه می‌کند که با آن‌ها می‌توانیم تفکر، تصمیم‌گیری و حل مسئله خود را بهینه کنیم. بیشتر خطاهای فکری خطاهای ادراک هستند و دقیقا همان جایی است که این ابزارها کمک می کنند.

یاد بگیرید که فکر کنید و کنترل زندگی خود را در دست بگیرید.

کتاب درس های درست اندیشیدن

ادوارد دوبونو
ادوارد دوبونو (Edward Charles Francis Publius de Bono)، نویسنده و متفکر اهل مالت است.ادوارد دوبونو (Edward de Bono) در سال ۱۹۳۳ در مالت به دنیا آمد. او در زمان جنگ جهانی دوم در دانشگاه مالت در رشتهٔ پزشکی تحصیل کرد. سپس با کمک‌هزینه تحصیلی رودس، به دانشگاه آکسفورد رفت و با دریافت مدرک افتخاری در رشته‌های روانشناسی و علوم طبیعی و مدرک دکترای فلسفه از آن دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او همچنین دارای مدرک پی‌اچ‌دی از دانشگاه کمبریج و کارشناسی ارشد از دانشگاه مالت است.