کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است

Copy Cats
  • 15 % تخفیف
    13,000 | 11,050 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سنگ سنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 17106
مترجم : سحر رستگار ژاله
شابک : 978-6229633601
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 55
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه Flannery O'Connor برای داستان کوتاه سال 2005

معرفی کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است اثر دیوید کروز

«دیوید کروز» در سال ۱۹۷۱ در ماساچوست آمریکا به دنیا آمد. او مدرس و نویسنده ی داستان کوتاه است. کروز در کارهایش به بررسی مسائل مربوط به هویت و بیگانگی می پردازد و شخصیت های داستانش از افرادی تشکیل می شوند که در حاشیه ی جامعه ی آمریکا زندگی می کنند.
کروز جایزه ی فلانری اوکانر را در سال ۲۰۰۵ به خاطر اولین مجموعه داستانش به نام «مقلد» دریافت کرد. در سال ۲۰۰۸ مجموعه داستان دیگرش به نام «آن مرد عقبی» برنده ی جایزه ی «ماری مک کارتی» شد.
او در پروژه ی راه اندازی برنامه ی خلاق نویسندگی در کالج چستر نیوانگلند همکاری داشت و پس از آن به دانشگاه آلاسکا بازگشت و به تدریس نویسندگی خلاق ادامه داد. کروز در ژانر کمدی نیز کتاب نوشته است و به تازگی بیش تر روی داستان های بلند کار می کند.

کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است

دیوید کروز
دیوید کروز (متولد 1971 در بوستون ، ماساچوست) نویسنده و معلم داستان کوتاه است.کارهای کروز به بررسی موضوعات مربوط به هویت و بیگانگی می پردازد و داستان های وی با شخصیت هایی مواجهه است که در حاشیه جامعه آمریکا زندگی می کنند.جایزه Flannery O'Connor for Fiction Short در سال 2005 به دلیل اولین مجموعه داستانهای کوتاه با عنوان Copy Cats که در سال 2008 منتشر شد، به او اهدا شد. جدیدترین مجموعه داستان او، "The Man Back Ther"، جایزه مری مک کارتی را دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب زندگی با چشم های بسته آسان است