کتاب سایه روباه

Shadow of the fox
(سایه روباه 1)
کد کتاب : 36137
مترجم :
شابک : 978-6222191405
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 395
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

سایه روباه
Shadow of the fox
اولین کتاب از مجموعه ی «سایه روباه»
کد کتاب : 17333
مترجم :
شابک : 978-6226312752
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 451
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سایه روباه اثر جولی کاگاوا

اولین کتاب از یک سری کاملا جدید در مورد ژاپن باستان از جولی کاگاوا در نیویورک تایمز منتشر شده است.

وارد یک سرزمین زیبا و خطرناک از سامورایی ها ، کامی ها و افسانه ها ، انسان ها و شیاطین شوید ... دنیایی که اسطوره و تخیل ژاپنی را با هم می آمیزد.
وقتی سرنوشت فرا می خواند ، افسانه ها بالا می روند.
در هر هزاره قطعات گمشده پیمایش هزاران دعا آشکار می شوند ، زیرا آنها این قدرت را دارند که صدای اژدهای بزرگ کامی را از دریا صدا کنند و از او آرزو درخواست کنند.
کیج قرار است کسانی را که در راه او ایستاده اند ، بکشند اما آیا او می تواند مأموریت خود را انجام دهد؟ آیا این سحر خواهد بود که اژدها را بیدار می کند؟
سایه روباه کتابی شگفت انگیز است! اگر شما عاشق فولکلور ژاپنی ، آدمکش ها ، سماوری ، رونینز ، ماجراهای ، جادو هستید ... این کتاب برای شماست!
اگر مدرسه یا محل کار داشته باشید ، از خواب محروم خواهید شد زیرا قادر نخواهید بود آن را کنار بگذارید!
جولی کاگاوا ، کتابی سرشار از جادو ، ضرب و شتم ، و فرهنگ عاشقانه شگفت انگیز ، جهانی زیبا و پیچیده را خلق کرد که گم شدن آن بسیار سرگرم کننده بود. من آن را دوست داشتم!

کتاب سایه روباه

جولی کاگاوا
جولی کاگاوا (متولد 12 اکتبر 1982) نویسنده ژاپنی - آمریکایی است، که بیشتر بخاطر انتشار و نوشتن مجموعه آهن آهنین شامل 15 کتاب از جمله: پادشاه آهنین، دختر آهنین، ملکه آهنین و شوالیه آهنین شناخته می شود.وی در ساکرامنتو ، کالیفرنیا متولد شد، اما در نه سالگی به همراه خانواده به هاوایی رفت. کاگاوا ژاپنی تبار است. او در حال حاضر در لوئیزویل، کنتاکی زندگی می کند. سه رمان در سریال Iron Fey نوشته شده است: گذر زمستان، عبور از تابستان و پیشگویی آهن. در ماه آگوست هر سه با هم تحت عنوان افسانه های آهنین منتش...
نکوداشت های کتاب سایه روباه
'If you have school or work, you'll be sleep deprived because you won't be able to put it down!'
اگر می خواهید یک مجموعه فانتزی پر از سامورایی ها ، ارواح و آدم کشی های دیو ، و عاشقانه بخوانید، لطفا این کتاب را انتخاب کنید!
MIND BLOWN

قسمت هایی از کتاب سایه روباه (لذت متن)
یک آرزو، جرقه ی آغازی تازه خواهد بود. هر هزار سال، همه تا سرحد مرگ تکه های گم شده ی طومار هزار دعا را جستجو می کنند، چرا که این طومار قدرت فراخواندن اژدهای کامی بزرگ و برآورده شدن یک آرزو را دارد. وقتی معبدی می سوزد و با خاک یکسان می شود، یومکو با بزرگ ترین و گران بهاترین گنجینه ی معبد فرار می کند؛ اولین تکه ی این این طومار. هنگامی که سرنوشت یومکو را به یک سامورایی مرموز می رساند، می فهمد او دنبال چیزی است که یومکو در اختیار دارد. به کاگه دستور داده شده هرکسی سر راهش قرار می گیرد و مانعش می شود را بکشد؛ اما آیا او می تواند ماموریتش را به سرانجام برساند؟ آیا این همان آغازی است که بیداری و فراخوانی اژدها را خواهد دید؟ قدم به سرزمین زیبا و خطرناک سامورایی ها، کامی ها و افسانه ها، انسان ها و شیاطین بگذارید… دنیایی که در آن اساطیر ژاپنی و تخیل با هم درآمیخته اند…