کتاب ادامه بده

Carry On
کد کتاب : 1170
مترجم :
شابک : 978-600-8537-62-5‬‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 450
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

جزو لیست پرفروش های نیویورک تایمز

نامزد جایزه ی بهترین کتاب علمی تخیلی و فانتزی نوجوان گودریدز سال ۲۰۱۵

نامزد جایزه ی Milkwaukee County Teen Book سال ۲۰۱۵

معرفی کتاب ادامه بده اثر رینبو راول

کتاب ادامه بده، رمانی فانتزی و عاشقانه نوشته ی رینبو راول است که اولین بار در سال 2015 وارد بازار نشر شد. سایمون اسنو، بدترین برگزیده ای است که تا به حال انتخاب شده است. البته این چیزی است که هم اتاقی اش، بَز، می گوید. این درست که بَز، خبیث و خون آشام و در مجموع یک عوضی تمام عیار است اما حرفش درباره ی سایمون، چندان غلط هم نیست. سایمون نیمی از اوقات حتی نمی تواند چوب جادوگری اش را به کار بیندازد و در زمان هایی که می تواند نیز، چیزی را به آتش می کشد. استادش از او دوری می کند، رابطه ی عاشقانه اش از هم پاشیده و از همه ی این ها بدتر، هیولایی جادوخوار با چهره ی سایمون مشغول خرابکاری است. اگر بَز اینجا بود، مشکلات خیلی راحت تر از این ها ممکن بود حل شوند. رمان ادامه بده، عاشقانه ای جذاب و پرمعما است و همه ی ویژگی های دوست داشتنی آثار رینبو راول را در خود دارد... البته با هیولاهایی بسیار بسیار بیشتر!

کتاب ادامه بده

رینبو راول
رینبو راول، زاده ی 24 فوریه ی 1973، نویسنده ی آمریکایی رمان های نوجوان و بزرگسال است. راول بین سال های 1995 تا 2012، ستون نویس و مسئول تبلیغات روزنامه ی اوماها ورلد-هرالد بود. او پس از ترک این شغل، به استخدام شرکتی تبلیغاتی درآمد و همزمان، نوشتن اولین رمانش را آغاز کرد. او در همین حین، صاحب فرزند شد و به مدت دو سال کار بر روی این رمان را متوقف کرد.این نویسنده تا امروز توانسته آثار قابل ملاحظه ای را به مخاطبانش معرفی کند. «اتچمنت»، «النور و پارک»، «طرفداری»، «تلفن ثابت» و «چیزی که عشق واقعی به...
نکوداشت های کتاب ادامه بده
Rowell imbues her magic with awe and spectacle.
راول، جادوی خود را در شگفتی و رویدادهای چشم نواز غوطه ور می کند.
New York Times Book Review New York Times Book Review

A brilliantly addictive, genuinely romantic story.
یک داستان عاشقانه ی فوق العاده اعتیادآور و بدیع.
Time Time

Full of heart and humor, a fantastical tale.
سرشار از احساس و شوخ طبعی، داستانی شگفت انگیز.
People Magazine

قسمت هایی از کتاب ادامه بده (لذت متن)
باید وانمود کنی که بازی ات، انتهایی داره. باید همانطور که می خوای، ادامه بدی، در غیر این صورت اصلا نمی تونی ادامه بدی.

«تو یه تراژدی کامل هستی، سایمون اسنو. واقعا نمی شد که از این افتضاح تر باشی.» تلاش می کند که مرا ببوسد اما خودم را عقب می کشم و می گویم: «و تو این رو دوست داری؟» می گوید: «عاشقشم.» «چرا؟» «چون اینجوری به هم میایم.»

تو خورشید بودی و من داشتم روی تو سقوط می کردم. هر صبح بلند می شدم و فکر می کردم که «این ماجرا آخرش توی شعله های آتیش تموم می شه.»