کتاب لونار،سرگذشت یک پادشاهی

Cinder
سیندر
کد کتاب : 29984
مترجم :
شابک : 978-6222041045
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

سلسه ی لونار - سیندر
Cinder
کتاب اول
کد کتاب : 17717
مترجم :
شابک : 978-6008537106
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 438
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سلسه ی لونار - سیندر اثر مریسا مایر

سیندر رمان علمی تخیلی بزرگسالان است که در سال 2012 توسط نویسنده ی آمریکایی ماریسا مییر نوشته شده است . این کتاب اولین کتاب از مجموعه ی سلسله ی لونار است و اسکارلت به دنبال آن می آید. داستان آن بر اساس داستان سیندرلا افسانه ای کلاسیک ساخته شده است. داستان در یک شهری در آینده، در پکن نو می گذرد ، زمانی که کشورهای جهان برای تشکیل امپراطوری ها و اتحادهای مختلف دوباره سازماندهی می شوند. اکنون آسیا کشوری تحت سلطه امپراطور است که به عنوان مشترک المنافع شرقی شناخته می شود. لتوموز ، بیماری مهلکی است ملقب به "تب آبی" یا "طاعون" و در سراسر جهان بیداد می کند. درمان آن نیز ناشناخته است. سیندر تحت سرپرستی مادرخوانده ی بی رحم خود ، لینه آدری به همراه دو خواهرخوانده خود ، لین پرل و لین پونی است ، که دومی با او به عنوان یک دوست صمیمی رفتار می کند. سیندر به عنوان یک آدم ماشینی ، علی رغم ایجاد شهرت به عنوان بهترین مکانیک در پکن نو ، مورد تبعیض قرار می گیرد و دیگران اغلب او را تحقیر می کنند.
وی در حالی که به عنوان مکانیک در بازار کار می کرد ، با پسر امپراطور شاهزاده کای آشنا می شود که از او می خواهد نایینی ، اندروید شخصی وی را تعمیر کند. با آدم ماشینی ها به عنوان شهروند درجه دو رفتار می شود ، بنابراین سیندر هویت خود را از کای مخفی می کند. به زودی ، پونی پس از همراهی سیندر به یک انبار برای جمع آوری قطعات یدکی برای تعمیر ، به بیماری لتوموز مبتلا می شود. لینه آدری بسیارعصبانی می شود. پدر خوانده سیندر نیز در اثر لتوموز درگذشته است. پس او سیندررا برای تحقیقات در مورد بیماری داوطلب می کند. اما هنگامی که به سیندر مقداری لتوموز تزریق می شود ، مشخص می شود که ....

کتاب سلسه ی لونار - سیندر

مریسا مایر
مریسا مایر (زاده 19 فوریه 1984) یک رمان نویس آمریکایی است. اولین رمان او به نام سیندر، در تاریخ 3 ژانویه 2012 منتشر شد. این اولین بار در مجموعه "Chronicles Lunar Chronicles" است.مییردر تاکوما، واشنگتن متولد شد و در دانشگاه اقیانوس آرام لوتری، جایی که موفق به دریافت مدرک خلاقیت شد، تحصیل کرد.قبل از نوشتن سیندر، مییر به مدت پنج سال به عنوان ویرایشگر كتاب مشغول به كار بود و داستان هوادار Sailor Moon را با نام قلم Alicia Blade نوشت. وی در مصاحبه با The News-Tribune گفت که انجام فن های داستانی به ...
نکوداشت های کتاب سلسه ی لونار - سیندر
An interesting mash up of fairy tales and science fiction . . . a cross between Cinderella, Terminator, and Star Wars.
تلفیقی جالب از افسانه ها و داستان های علمی تخیلی. . . تلاقی بین سیندرلا ، ترمیناتور و جنگ ستارگان.
Entertainment Weekly Entertainment Weekly

Terrific.
معرکه.
Los Angeles Times Los Angeles Times

Takes the classic to a whole new level.
این کتاب داستان های کلاسیک را به مرحله ی جدیدی می رساند.
NPR NPR

قسمت هایی از کتاب سلسه ی لونار - سیندر (لذت متن)
ناگهان نگاه ساشا به سیندر افتاد که به او چشم دوخته بود. لبانش را به هم فشرد، بازوی پسرش را گرفت، چرخید و دور شد. پسربچه ناله می‎کرد و همان طور که مادرش به او دستور می‎داد تا نزدیک غرفه‎ی خودشان بماند، پاهایش را روی زمین می‎کشید. سیندر به نانوای ترسو که حالا پشتش به او بود، دهن‎کجی کرد. باقی بچه‎ها به میان مردم دویدند و خنده‎هایشان را نیز با خود بردند. سیندر به غرفه‎ی خالی‎اش نگاه کرد و زیر لب، گفت: « این سیم‎ها مسری نیستن. » اندکی به پشت خم شد و دوباره کمرش را صاف کرد، انگشتان کثیفش را لای موهایش کشید و درون یک دم اسبی نامرتب، جمع شان کرد.

سیندر از جا پرید و سرش محکم به زیر میز خورد. خودش را از پشت میز بیرون کشید. نگاه اخم آلودش اول به‎ یک آدم ماشینی بی جان افتاد که روی میز کارش چمباتمه زده بود و بعد از آن، به مردی که پشت میز ایستاده بود. نگاه سیندر به چشمان قهوه‎ای متعجب و موهای مشکی ای برخورد که تا پشت گوش‎هایش آمده بود و لبانی که هر دختری در کشور، هزاران بار آن را تحسین می‎کرد. اخمش را باز کرد. تعجب پسر زیاد طول نکشید و پس از لحظه‎ای، جایش را به پوزش داد: « متاسفم، نمی‎دونستم کسی این پشته. » سیندر صدایش را به زحمت ورای خاموشی ذهنش می‎شنید.