کتاب لونار (2)

Scarlet
سرگذشت یک پادشاهی - اسکارلت
کد کتاب : 76603
مترجم :
شابک : 978-6222042639
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

اسکارلت (کتاب دوم)
Scarlet
سلسله ی لونار
کد کتاب : 17718
مترجم :
شابک : 978-6008537595
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 406
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی اسکارلت (کتاب دوم) اثر مریسا مایر

«قهرمان سایبورگ ما با دو شخصیت جدید ، اسکارلت و گرگ همکاری می کند تا از زمین در برابر یک ملکه شرور فضایی دفاع کند.»

کتاب سلسله ی لونار - اسکارلت ترکیبی جالب از افسانه ها و داستان های علمی تخیلی است.

"شاهزاده جذاب در میان سایبورگ ها." ― وال استریت ژورنال

مادربزرگ اسکارلت بنوا گم شده است. معلوم می شود که چیزهای زیادی وجود دارد که اسکارلت در مورد مادربزرگش نمی داند. او حتی از خطرات بزرگی که مادربزرگش در تمام زندگی خود تجربه کرده است بی اطلاع بوده است. وقتی اسکارلت با ولف ، یک مبارز خیابانی روبرو می شود که ممکن است اطلاعاتی در مورد محل زندگی مادربزرگش داشته باشد ، از اعتماد به این غریبه روی می گرداند ، اما به طور غیرقابل توضیح عاشق او می شود. در حالی که اسکارلت و ولف در حال کشف یک راز هستند ، هنگام ملاقات با سیندر با دیگری روبرو می شوند. اکنون ، همه آنها باید یک قدم جلوتر از ملکه شرور باقی بمانند.

ماجراجویی در این روایت افسانه ای شما را مجذوب خواهد کرد. عناصری از سیندرلا و کلاه قرمزی در این کتاب با هم ترکیب شده اند یک اثر داستانی فوق العاده و بی نظیر را بوجود آورده است.

کتاب اسکارلت (کتاب دوم)

مریسا مایر
مریسا مایر (زاده 19 فوریه 1984) یک رمان نویس آمریکایی است. اولین رمان او به نام سیندر، در تاریخ 3 ژانویه 2012 منتشر شد. این اولین بار در مجموعه "Chronicles Lunar Chronicles" است.مییردر تاکوما، واشنگتن متولد شد و در دانشگاه اقیانوس آرام لوتری، جایی که موفق به دریافت مدرک خلاقیت شد، تحصیل کرد.قبل از نوشتن سیندر، مییر به مدت پنج سال به عنوان ویرایشگر كتاب مشغول به كار بود و داستان هوادار Sailor Moon را با نام قلم Alicia Blade نوشت. وی در مصاحبه با The News-Tribune گفت که انجام فن های داستانی به ...
نکوداشت های اسکارلت (کتاب دوم)
Terrific
فوق العاده
Los Angeles Times Los Angeles Times

"Takes the classic to a whole new level
کلاسیک را به سطح کاملا جدیدی می رساند
NPR NPR

قسمت هایی از اسکارلت (کتاب دوم) (لذت متن)
وقتی گروهی از مشتریان حرفش را تایید کردند، اسکارلت چشمانش را با انزجار گرداند و به سمت اولین میز راهش را باز کرد. مشت زن خیابانی خوش تیپ امیلی را بلافاصله تشخیص داد تا حدودی به خاطر خطی از جای زخم ها و کوفتگی ها روی پوست زیتونی رنگش؛ اما بیشتر به این خاطر که او تنها غریبه در رستوران تورن بود. او ژولیده تر از چیزی بود که اسکارلت از غش وضعف کردن های امیلی انتظار داشت، طره های آشفته ی موهایش در هر جهتی بودند و بادمجان تازه ای پای یکی از چشم هایش کاشته شده بود. هر دو پایش زیر میز مانند عروسک کوکی تکان می خورد.

اسکارلت ظرف ها را برداشت و گفت: « خب، از غذاتون لذت ببرین. » اما بعد توقف کرد و ظرف ها را به سمت پسر کج کرد. « مطمئنین که گوجه فرنگی ها رو نمی خواید؟ اونا بهترین قسمت غذا هستن و توی باغ خودم رشد کردن. درواقع، کاهو هم همین طور؛ اما وقتی من محصولات رو برداشت می کردم این قدر پلاسیده نبودن. مهم نیست اگه کاهو رو نمی خواید؛ اما گوجه فرنگی ها چی؟ »

شخصی نزدیک بار گفت: « ایناهاش! » و زمزمه ی هیجان زده ای را آغاز کرد که در کل رستوران تورن موج زد. اسکارلت به نمایشگرها نگاه کرد که باغ باشکوهی را نشان می دادند، باغی که با گیاهان بامبو و سوسن سفید تزیین شده و به خاطر بارانی که باریده بود می درخشید.