کتاب با اعمال شاقه

Ba Amale Shagheh
کد کتاب : 18598
شابک : 978-6222086862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب با اعمال شاقه اثر محمد حنیف

رمان «با اعمال شاقّه» داستان فردی است که در خلال مرور خاطرات خود بخش هایی از زندگی، افراد و موقعیت های متعدد و متناوب و در عین حال پیجیده و عجیب در زندگی خود را پیش روی مخاطبش قرار می دهد و او را به درون هزارتوی داستانی خود می برد.
طنز نهان پیچیده در تار و پود این روایت در کنار تعلیق متوازن موجود در نثر رمان و نیز ایجاد کشش روایی به واسطه تلفیق متن و تصویر و نیز ساده نویسی منحصر به فردی که در آثار دیگر او نیز می شود از آن سراغ گرفت دست در دست هم «با اعمال شاقّه» را به یک رمان قابل اعتنا و خواندنی مبدل کرده است.

کتاب با اعمال شاقه

محمد حنیف
محمد حنیف (متولد ۱۳۳۹، بروجرد) رمان‌نویس و پژوهشگر ادبیات داستانی، برگزیده جوایزی چون کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، جایزه جلال آل‌احمد، کتاب سال شهید غنی پور، جشنواره قلم زرین، کتاب سال دفاع مقدس و جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور است.حنیف در کودکی و نوجوانی در کنار تحصیل انواع کارهای یدی را تجربه کرد؛ دیپلم خود را از دبیرستان پهلوی (دکتر علی شریعتی) بروجرد گرفت. سپس آموزگار روستاهای بروجرد و ازنا شد. پس از یک دوره اخراج و انقطاع به دانشگاه رفت. دوره کارشناسی دبیری تار...