همهچیز چندبرابر شده ولی متاسفانه برای کتاب همه صداشون درمیاد. به نظرم قیمتگذاری کتاب خیلی منصفانه است.
درسته همه چی چند برابر شده ولی این قیمت خیلی زیاده برای یه کتاب ۳۶۰صفحه ای و اصلا همچین قیمتی منصفانه نیست
خیلی منصفانست؟ شما مفهوم انصاف رو زیر سوال بردی.
حتی داستان جالبی هم نداشت چه برسه که هزینهای که باید برای خوندنش بشه
جالبه که حتی با تخفیفم نمیتونیم این کتاب رو بخریم😂
نشر نون هم با این قیمت گذاریها واقعا داره ظلم میکنه همین نشر به زودی ورشکسته میشه . دیگه کدوم کتابخونه میتونه انقدر هزینه بکنه
چه وضع قیمته اخه