کتاب سنجاق سینه

Sanjagh Sineh
کد کتاب : 19644
شابک : 978-6006605272
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سنجاق سینه اثر پروانه زاغ زیان

موضوع کلی این رمان دنیای زنانه است و زنی که تلاش می کند زن باشد و آن چه خود می خواهد، بشود. مخاطب این رمان، زنان و دختران جامعه ما هستند که احساسات فوق العاده و بکری دارند که به آن ها اهمیت می دهند.
کتاب ؛ ماجرای زندگی زنی است که می خواهد بعد از مرگ همسرش زندگی جدیدی را آغاز کند. خانواده اش از او می خواهند ازدواج کند، اما او می خواهد معنای واقعی عشق را تجربه کند.
رمان از سفر این زن به جنوب آغاز می شود و به بازگشت او به شهر خودش می رسد. در طول این جریان فلاش بک های کوتاهی هم به زندگی گذشته زن اتفاق می افتد. قهرمان داستان در بوشهر با زنی آشنا می شود که به او یک سنجاق سینه می دهد و می گوید این یک سنجاق سینه معمولی نیست.
بعد از آن ماجراهایی برای زن رخ می دهد که خواننده احساس می کند واقعا این یک سنجاق سینه معمولی نیست. در نهایت خواننده با توجه به تفکرات خود باید نتیجه بگیرد که ما آدم ها هستیم که نیروهایی در درون داریم یا شیئی از بیرون به ما نیرو می دهد....

کتاب سنجاق سینه

پروانه زاغ زیان
مهتاب ‌کامرانی پروانه زاغ‌زیان (متولد سال 1355) نویسنده‌ای است که شاید خودش هم فکر نمی‌کرد هیچ‌وقت از او رمانی در ایران منتشر شود. شاید بعد از ۲۵ سال نوشتن و شهرت در جمع‌های نویسندگان و انتشار داستان‌های کوتاه در مجلات و روزنامه‌های قزوین و تهران، باید قید انتشار رمان و رمان‌هایش را می‌زد، با این حال اولین رمان او با نام «سنجاق سینه» در نشر آموت منتشر شد و بنا به گزارش سایت ناشر، این کتاب به فهرست ۱۰ کتاب پرفروش ماه راه یافته است.پ...