کتاب عطر بهار نارنج

Atr-e Bahar Narenj
کد کتاب : 20380
شابک : 978-6007507698
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عطر بهار نارنج اثر تکین حمزه لو

نویسنده در کتاب خود با بیان داستانی از یک زندگی سعی دارد تا به یکی از مسائلی که کم کم در حال فراگیری جامعه ماست و الگویی غربی دارد بپردازد و مشکلات پنهان در دل آن را برجسته سازد. ازدواج سفید موضوعی است که جوانان ما امروز به آن مایل شده اند و کم تر به عواقب آن می اندیشند.
ماجرا از زبان دختری جوان روایت می شود که مادری مقید دارد و در خانواده ای با وضع مالی متوسط زندگی می کند. او دوستی به نام پیمان دارد که عاقبت رابطه شان همیشه برایش مبهم است و دوستی صمیمی به نام مارال که سبک زندگی اش 180 درجه متفاوت از او است. نگار با افکار و عقایدی متضاد زندگی می کند که از یک سو مادرش آن ها را در گوشش می خواند و از سویی دیگر مارال، گویا روحش میان سنت و دنیای مدرنیته سرگردان است.

کتاب عطر بهار نارنج

تکین حمزه لو
تکین حمزه لو (زادهٔ ۱۳۵۶ در تهران) نویسنده و مترجم معاصر ایرانی است. اولین کتاب او به نام «افسون سبز» در سال ۱۳۸۰ منتشر شد و در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید. پس از موفقیت کتاب «افسون سبز»، وی تصمیم به ادامهٔ رمان‌نویسی گرفت. او تاکنون یازده تألیف و یک ترجمه در کارنامهٔ خود دارد. رمان «افسون سبز» از معدود رمان‌های ایرانیست که به عنوان اولین اثر نویسنده اش در چاپ بیستم قابل دسترس است. مضمون کتاب‌های تکین حمزه لو معضلات اجتماعی و بررسی آثار و ...
دسته بندی های کتاب عطر بهار نارنج