کتاب جیبش جیک جیک می کند

Jones Has a Peep in Her Pocket
جونی بی جونز 13
کد کتاب : 20843
مترجم :
شابک : 978-9642091133
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جیبش جیک جیک می کند اثر باربارا پارک

وای وای وای! تقریبا آخر سال است و بچه های کلاس قرار است برای اردو بروند به یک مزرعه! همه ی بچه ها خوشحالند... همه، به جز جونی بی. چون که مزرعه ها اسب های کوتوله ی ترسناک دارند، با خروس های ترسناک. آیا ممکن است جونی بی آن جا یک چیز خوب پیدا کند؟ یا این که این اردو «بدترین» اردوی عمرش می شود؟
جونی بی جونز دختر بامزه و شیطانی است که به کودکستان می رود. هر جلد از کتاب های مجموعه ی جونی بی جونز داستان یکی از ماجراهای این دختر است. جونی بی جونز جیبش جیک جیک می کند جلد سیزدهم این مجموعه است. باربارا پارک، نویسنده ی این مجموعه، واقعا نویسنده ی بامزه ای است. با این که جونی بی تازه به کودکستان می رود، ولی با کارهاش آدم بزرگ ها را هم به قهقهه می اندازد.

کتاب جیبش جیک جیک می کند

باربارا پارک
باربارا لین پارک، نویسنده ی آمریکایی کتاب کودکان بود.او در ۲۱ آوریل ۱۹۴۷ در ایالت نیوجرسی ایالات متحده ی آمریکا به دنیا آمد. پدرش بازرگان بود. در سال ۱۹۶۵ به کالج رایدر رفت و ۲ سال بعد فوق دیپلم گرفت. در سال ۱۹۶۷ به دانشگاه آلاباما رفت در سال ۱۹۶۹ از آن جا فارغ التحصیل شد. در همان سال با شخصی به نام ریچارد ای پارک ازدواج کرد. وی در شهر فینیکس، ایالت آریزونا زندگی می کرد. او دو پسر به نام های استیون و دیوید دارد.باربارا پارک، کتاب های زیادی نوشته ولی مشهورترین آن ها، مجموعه ی کتاب های جونی بی ...