کتاب کاپیتان روز مسابقه می شود

Jones Is Captain Field Day
جونی بی جونز 14
کد کتاب : 20844
مترجم :
شابک : 978-9642091140
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب کاپیتان روز مسابقه می شود اثر باربارا پارک

حاضر... آماده... حرکت! روز مسابقه است و جونی بی جونز هم کاپیتان تیم شده! فقط یک مشکل کوچولو. تیم کلاس بغلی خیلی از مسابقه ها را می برد. پس بچه های کلاس جونی بی چطوری باید قهرمان مدرسه بشوند؟ آیا جونی بی که کاپیتان روز مسابقه است، راهی پیدا می کند تا تیمش را برنده کند؟ یا یک نفر دیگر موفق می شود تیم او را از شکست نجات بدهد؟
جونی بی جونز دختر بامزه و شیطانی است که به کودکستان می رود. هر جلد از کتاب های مجموعه ی جونی بی جونز داستان یکی از ماجراهای این دختر است. جونی بی جونز جیبش جیک جیک می کند جلد سیزدهم این مجموعه است. باربارا پارک، نویسنده ی این مجموعه، واقعا نویسنده ی بامزه ای است. با این که جونی بی تازه به کودکستان می رود، ولی با کارهاش آدم بزرگ ها را هم به قهقهه می اندازد.

کتاب کاپیتان روز مسابقه می شود

باربارا پارک
باربارا لین پارک، نویسنده ی آمریکایی کتاب کودکان بود.او در ۲۱ آوریل ۱۹۴۷ در ایالت نیوجرسی ایالات متحده ی آمریکا به دنیا آمد. پدرش بازرگان بود. در سال ۱۹۶۵ به کالج رایدر رفت و ۲ سال بعد فوق دیپلم گرفت. در سال ۱۹۶۷ به دانشگاه آلاباما رفت در سال ۱۹۶۹ از آن جا فارغ التحصیل شد. در همان سال با شخصی به نام ریچارد ای پارک ازدواج کرد. وی در شهر فینیکس، ایالت آریزونا زندگی می کرد. او دو پسر به نام های استیون و دیوید دارد.باربارا پارک، کتاب های زیادی نوشته ولی مشهورترین آن ها، مجموعه ی کتاب های جونی بی ...