کتاب چگونه داروین بخوانیم

How to Read Darwin
کد کتاب : 21306
مترجم :
شابک : 978-9641856078
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 167
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه داروین بخوانیم اثر مارک ریدلی

با هدف اجازه دادن به خواننده برای تجربه لذت و تحریک فکری در خواندن نویسندگان کلاسیک، مجموعه چگونه بخوانیم درک شما از متون حیاتی فلسفه را تسهیل و غنی می کند.
میراث دائمی چارلز داروین نظریه‌های گسترده و انتزاعی او در مورد تکامل و انتخاب طبیعی است، نظریه‌هایی که او در نوشته‌های خود در برابر مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از شواهد تاریخ طبیعی آزمایش کرد. مارک ریدلی از یک رویکرد پرسش و پاسخ برای توضیح چگونگی برخورد داروین با دقت با مشکلات استفاده می کند و در اینجا نشان می دهد که چگونه خواننده می تواند استدلال های داروین را با ابتدا بررسی کند که داروین تلویحا به چه سوالی پاسخ داده است.
ریدلی بر درک مهم‌ترین کتاب‌های داروین، درباره منشأ گونه‌ها و تبار انسان، تمرکز می‌کند، اما او همچنین نمونه‌ای از یکی از آثار دیگر داروین را در مورد احساسات، به عنوان نماینده‌ای از آثار کمتر شناخته‌شده داروین که طیفی از گرده افشانی گل‌ها را شامل می‌شود، بررسی می‌کند. تا صخره های مرجانی، از اهلی کردن حیوانات تا محوطه سازی توسط کرم های خاکی.

کتاب چگونه داروین بخوانیم

مارک ریدلی
مارک ریدلی (متولد 1956) یک جانورشناس و نویسنده انگلیسی در زمینه تکامل است.او در دهه 80 در آکسفورد و کمبریج تحصیل کرد (مشاور دکترای وی ریچارد داوکینز) بود و بعداً در دانشگاه اموری مشغول به کار شد. از سال 2010 او به عنوان دستیار تحقیقاتی در گروه جانورشناسی، دانشگاه آکسفورد کار کرد. ریدلی روی تکامل رفتارهای تولید مثل کار کرده است و تعدادی از گزارشهای محبوب زیست شناسی تکاملی را نوشت، از جمله مقاله هایی برای New York Times ، The Sunday Times ، Nature ، New Scientist و Times Times Supplement. او بع...
دسته بندی های کتاب چگونه داروین بخوانیم