کتاب ویرجینیا وولف

Virginia Woolf.
کد کتاب : 21513
مترجم :
شابک : 978-9643517076
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت
نوع چاپ : دیجیتال - POD

معرفی کتاب ویرجینیا وولف اثر ورنر والدمن

آدلین ویرجینیا وولف نویسنده انگلیسی بود. او را یکی از مهمترین نویسندگان مدرنیست قرن بیستم و پیشگام در استفاده از جریان آگاهی به عنوان یک ابزار روایت می دانند.

وولف در خانواده ای مرفه در کنزینگتون جنوبی لندن متولد شد، هفتمین فرزند جولیا پرینسپ جکسون و لزلی استفن در خانواده ای ترکیبی هشت نفره که شامل نقاش مدرنیست ونسا بل بود. او از دوران جوانی در خانه در کلاسیک انگلیسی و ادبیات ویکتوریایی آموزش دید. از سال 1897 تا 1901، او در دپارتمان بانوان کینگز کالج لندن حضور یافت و در آنجا کلاسیک و تاریخ مطالعه کرد و با اصلاح‌طلبان اولیه آموزش عالی زنان و جنبش حقوق زنان در تماس بود.

وولف با تشویق پدرش به طور حرفه ای در سال 1900 شروع به نوشتن کرد. پس از مرگ پدرش در سال 1904، خانواده استفن از کنزینگتون به بلومزبری غیرعادی تر نقل مکان کردند، جایی که به همراه دوستان روشنفکر برادران، گروه هنری و ادبی بلومزبری را تشکیل دادند. . در سال 1912 با لئونارد وولف ازدواج کرد و در سال 1917 این زوج نشریه هوگارت را تأسیس کردند که بسیاری از آثار او را منتشر کرد. آنها خانه ای در ساسکس اجاره کردند و در سال 1940 برای همیشه به آنجا نقل مکان کردند. وولف روابط عاشقانه ای با زنان داشت. یکی از عاشقان زن او ویتا ساکویل وست بود که کتاب های وولف را از طریق انتشارات هوگارت منتشر کرد. ادبیات هر دو زن از رابطه آنها الهام گرفته شد که تا زمان مرگ وولف ادامه داشت

کتاب ویرجینیا وولف

قسمت هایی از کتاب ویرجینیا وولف (لذت متن)
او وقایع را داستان سرایی نمی کند، بلکه می خواهد از هرج و مرج برداشت های متعدد ذهنی، از ملقمۀ نداهای بیرونی و درونی، موضوع و محتوایی درآورد.