کتاب پس از جهان لرزه 1

Dragon's Green
(دره ی اژدها)
کد کتاب : 22819
مترجم :
شابک : 978-6004624213
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 354
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

نامزد جایزه کتاب لیدز سال 2018

معرفی کتاب پس از جهان لرزه 1 اثر اسکارلت تامس

افی ترولاو مانند پدربزرگش گریفین به جادو اعتقاد دارد (اگرچه او از انجام هر جادوی خودداری می کند، چه رسد به اینکه به افی نحوه استفاده از آن را آموزش دهد). پس از یک حادثه مرموز که گریفین را در آستانه مرگ قرار می دهد، به افی یک حلقه نقره ای غیرمعمول داده می شود و به او گفته می شود که باید مراقب کتابخانه کتاب های کمیاب و قدرتمند پدربزرگش باشد. اما پس از آن کتاب‌ها به دست محقق سیاه‌پوست لئونارد لوار می‌افتند و افی وارد خطرناک‌ترین ماجراجویی زندگی‌اش می‌شود.

اکنون، افی و دوستانش - ماکسیمیلیان عصبی، گرگ دیوانه راگبی، لکسی مفید و ریون عجیب و غریب - اگر می خواهند کتاب ها را پس بگیرند، باید قدرت واقعی خود را کشف کنند. و افی به تنهایی باید به جهان دیگر سفر کند، جایی که معنای واقعی کتاب قدیمی عجیب و غریب به نام سبز اژدها را کشف خواهد کرد…

کتاب پس از جهان لرزه 1

اسکارلت تامس
اسکارلت تامس (Scarlett Thomas) (زاده 5 ژوئیه [2] 1972 در Hammersmith) نویسنده انگلیسی است که داستانهای معاصر پست مدرن را می نویسد. وی ده رمان از جمله پایان آقای Y و PopCo ، و همچنین سری کتاب های کودکان Worldquake و Monkeys With typewriters را منتشر کرده است، کتابی در مورد چگونگی باز کردن قدرت قصه گویی. او استاد نویسندگی خلاق و داستان های معاصر در دانشگاه کنت است.