کتاب اندیشه ی طراحانه

Design Thinking
کد کتاب : 23579
مترجم :
شابک : ‫‭978-6001521195‬‬
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اندیشه ی طراحانه اثر گوین امبروز

کتاب اندیشه ی طراحانه شما را در مسیر رسیدن به تولید ایده ها و یافتن مفاهیم خلاق یاری می کند.
این کتاب همانگونه که از عنوانش مشخص است، به هر طراح بینشی خلاق می دهد که به طور مستقل بتواند شیوه ای برای تولید کارش بدست آورد. می دانیم که ایده های جدید و ساختارشکن به عنوان یک مهارت عملی که برای ایجاد یک طراحی موفق حیاتی است ، به سختی بدست می آیند. این کتاب شما را در این مسیر سخت تنها نمی گذارد.
امروزه تمرکز بر ایده ها و روش ها از یک رویکرد انتزاعی و دانشگاهی به نفع یک روش قابل استفاده برای طراحی چرخش پید ا کرده اند. این مساله با مثالهای عملی و مطالعات موردی در استودیوهای برجسته طراحی معاصر قابل اثبات است.

گاوین آمبروز نویسنده این کتاب مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته ارتباطات در Central St. Martins بدست آورد. او مدرس دوره های تایپوگرافی و طراحی اطلاعات در کالج چاپ لندن است. وی چندین کتاب در زمینه مارک و بسته بندی تالیف و طراحی کرده است. پل هریس در کالج چاپ لندن تحصیل کرد و به عنوان نویسنده و سردبیر مستقل فعالیت کرد. کارهای او به طور گسترده در مجلات و مجلات در هر دو طرف اقیانوس اطلس از جمله کتاب Dazed & Confused منتشر شده است.

کتاب اندیشه ی طراحانه

گوین امبروز
گوین امبروز (متولد: 6 فوریه 1973) نویسنده، مربی و طراح گرافیک است که مشتری هایش شامل بخش هنر، گالری ها، ناشران و آژانس های تبلیغاتی است. وی تاکنون کتابهای بی شماری را در زمینه طراحی گرافیک، برند تجاری و بسته بندی نگاشته و طراحی کرده است. وی در حال حاضر Graphic Design BA را در دانشگاه برایتون تدریس می کند.
دسته بندی های کتاب اندیشه ی طراحانه
نکوداشت های کتاب اندیشه ی طراحانه
Looks like a great book for helping students explore design ideation and process
به نظر می رسد یک کتاب عالی برای کمک به دانش آموزان در کشف ایده و روند طراحی است
Camille Baker

'I have adopted this book. It provides a great structure for this course which has a variety of students from design, advertising and illustration programs.'
"من این کتاب را به تصویب رسانده ام. این یک ساختار عالی برای این دوره فراهم می کند که دانشجویان متنوعی از برنامه های طراحی ، تبلیغات و تصویرسازی بهره ببرند. '
Rosanne Gibel

قسمت هایی از کتاب اندیشه ی طراحانه (لذت متن)