کتاب فرهنگ مصور طراحی گرافیک

The Visual Dictionary of Graphic Design
کد کتاب : 23513
مترجم :
شابک : 978-6001520471
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ مصور طراحی گرافیک اثر گوین امبروز

طراحی گرافیک یا شاید طراحی گرافیکی صدایی آشنا برای تمام کسانی است که به خوبی می دانند دنیای امروز اگر زیباتر از گذشته شده است این را مدیون افرادی است که خلاقیت و هنرهای خود را که بسیار ارزشمند است به دنیای امروز منتقل کرده اند و با استعداد و خلاقیتی که در این زمینه دارند باعث شده اند دنیای امروز ما به زیبایی هرچه تمام تر خود برسد و این زیبایی ها در نقش نقش تمام شاهکارهای هنری این افراد خلاق و مبتکر به خوبی دیده می شود.
فرهنگ مصور طراحی گرافیک یک راهنمای جامع برای اصطلاحات متعددی است که در طراحی گرافیک و رشته های مرتبط استفاده می شود.
بیش از 250 اصطلاح با تعاریف مختصر همراه با تصاویر و نمونه هایی برگرفته از طراحی گرافیکی تاریخی و معاصر توضیح داده شده و زمینه سازی شده است.
فرهنگ لغت اصطلاحات سنتی و فرآیندی و همچنین اصطلاحات مدرن را پوشش می دهد. همچنین طیف گسترده‌ای از اصطلاحات کاربردی مانند Perfect binding، Deboss و Strikethrough و همچنین جنبش‌ها و سبک‌هایی از جمله سوررئالیسم، Psychadelia و Postmodernism را تعریف می‌کند.

کتاب فرهنگ مصور طراحی گرافیک

گوین امبروز
گوین امبروز (متولد: 6 فوریه 1973) نویسنده، مربی و طراح گرافیک است که مشتری هایش شامل بخش هنر، گالری ها، ناشران و آژانس های تبلیغاتی است. وی تاکنون کتابهای بی شماری را در زمینه طراحی گرافیک، برند تجاری و بسته بندی نگاشته و طراحی کرده است. وی در حال حاضر Graphic Design BA را در دانشگاه برایتون تدریس می کند.