کتاب حیوانات پیکاسو

Picasso's Animals
کد کتاب : 23639
مترجم :
شابک : 978-6227858310
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 161
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب حیوانات پیکاسو اثر بوریس فریدوالد


این کتاب با طراحی زیبا مملو از تصاویر و عکس‌های بسیاری از حیوانات در زندگی پیکاسو است - حیواناتی که او نقاشی کرده و کشیده است و همچنین کسانی که دوستشان داشته است. یکی از معدود جنبه هایی که در زندگی و کار پیکاسو مورد بررسی قرار نگرفت، عشق او به حیوانات بود. پیکاسو که پسر یک کبوتر پرورش دهنده و از علاقه مندان به گاوبازی بود، چشمی برای به تصویر کشیدن حرکت، شکل و شخصیت یک حیوان- اغلب فقط با یک خط- آموزش دیده بود. سازماندهی شده پیرامون انواع مختلف حیواناتی که در زندگی و مجموعه آثار هنرمند نقش داشته اند - از داشوند محبوبش، کلوخ، تا سگ، گربه و کبوتر، در میان دیگران - هر فصل روایت های شخصی، حکایات سرگرم کننده و آثار شگفت انگیز را ارائه می دهد. از هنر. هدیه ای عالی برای دوستداران حیوانات یا هنر پیکاسو، این گنجینه نفیس از موجودات ماهرانه ساخته شده پر از شوخ طبعی، گرما، و پیوندهای فوق العاده بین انسان و حیوان است.
پابلو روییس ای پیکاسو نقاش، شاعر، طراح صحنه، پیکرتراش، گراورساز و سرامیک کار اسپانیایی و یکی از برترین و تأثیرگذارترین هنرمندان سده ۲۰ میلادی بود. او به همراه ژرژ براک، نقاش و پیکرتراش فرانسوی، سبک کوبیسم را پدیدآورد. از جمله آثار مشهور او می‌توان به دوشیزگان آوینیون و گرنیکا اشاره کرد. پیکاسو بیشتر عمر خود را در فرانسه به سر برد. او به دلیل جستجوگری، نوآوری، پرکاری و اثرگذاری بر معاصران، یکی از مهم‌ترین هنرمندان سده بیستم به‌شمار می‌آید.

کتاب حیوانات پیکاسو

بوریس فریدوالد
بوریس فریدوالد متولد سال 1969، یک مورخ هنر و نویسنده ی آلمانی می باشد. وینویسنده کتاب های Bauhaus ، Mustali های دالی ، یک سفر پروانه ای است: ماریا سیبیللا مریان ، حیوانات پیکاسو ، و عکاسان زن (همه توسطپرستل منتشر شده) می باشد. او در برلین زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب حیوانات پیکاسو
Pablo admirers of all ages will enjoy the forthcoming Picasso's Animals, featuring line drawing of the animals that most inspired him, including birds, bulls, and his pet dachshund, Lump.
طرفداران پابلو در هر سنی از حیوانات پیکاسو آینده لذت خواهند برد، که شامل نقاشی خط حیواناتی است که بیشتر از همه الهام گرفته از او هستند، از جمله پرندگان، گاو نر، و سگ داچشوند حیوان خانگی او، توده.
Vogue

قسمت هایی از کتاب حیوانات پیکاسو (لذت متن)