کتاب ویتگنشتاین

Wittgenstein
راهنمایی برای سرگشتگان
کد کتاب : 24138
مترجم :
شابک : 978-6002531414‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ویتگنشتاین اثر مارک آدیس

لودویک ویتگنشتاین یکی از مهم ترین و تاثیرگزارترین فلاسفه قرن بیستم بود که رساله منطقی – فلسفی و پژوهش های فلسفی اش تاثیر بسیاری در تکامل فلسفه داشته است. او در اندیشه معاصر جایگاه موثری را اشغال کرده ولی در این باره که او دقیقا چه مدعیاتی داشته و نیز ارزش و اعتبار مستمری که باید به آن ادعاها داد، توافقی وجود ندارد.
در معرفی کتاب یادشده عنوان شده است: این کتاب از مجموعه «راهنمایی برای سرگشتگان» منتشر شده که شامل آثاری است مختصر و آسان فهم درباره فلاسفه، نویسندگان و اندیشه هایی که ممکن است هم دانشجویان و هم خوانندگان عادی آن ها را چالش برانگیز بیابند. این کتاب ها با بررسی مضامین و ایده های کلیدی، خوانندگان را به سوی فهم آن مطالب دشوار و پیچیده هدایت می کنند.
کتاب «ویتگنشتاین» شرحی مختصر از آرای ویتگنشتاین است. او در اواخر قرن 19 و نیمه قرن 20 می زیست و باب های بسیاری را در فلسفه ریاضی، فلسفه ذهن و فلسفه زبان گشود.

کتاب ویتگنشتاین

مارک آدیس
مارک آدیس (Mark Addis) (زاده 1969) یک فیلسوف انگلیسی است که به خاطر کارهای خود در مورد لودویگ ویتگنشتاین شهرت دارد.آدیس در بولتون، انگلیس بزرگ شد و در مدرسه بولتون، کالج منسفیلد، آکسفورد، دانشگاه لیدز، دانشگاه یورک و دانشگاه بیرمنگام تحصیل کرد. او یک محقق مهمان در دانشگاه ایالتی جورجیا، ایالات متحده (2005) و در دانشگاه اهروش، دانمارک بوده است. آدیس از سال 2006 تاکنون ویراستار کلی سری Philosophy Insights برای علوم انسانی-کتابهای الکترونیکی LLP بوده است. وی خزانه دار انجمن فلسفی انگلیس بود. آدی...