کتاب کاخ اژدها

Dragon Palace
پارسیان و من 1
  • 150,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: موج موج
    نویسنده:
کد کتاب : 24356
شابک : 978-9645834126
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کاخ اژدها اثر آرمان آرین

کتاب «کاخ اژدها» "پارسیان و من 1" نوشته «آرمان آرین» بخشی از یک سه گانه است که توسط نشر موج منتشر شده است. در نخستین رمان اسطوره ای ایران،اردشیر نوجوانی ست که از جهان معاصر،گام بر زمان می نهد و سر از زمانه ی ضحاک ماردوش(آژی دهاک)برون می آورد. او با نگاهی امروزین و ایرانی و انسانی،زندگی در آن دوران را تجربه میکند و در کنار کاوه و فریدون و ایرج و...با همه ی زوایای این بزرگ ترین ماجرای اسطوره ای تاریخ بشر آشنا میشود. هستی او در مسیر این حرکت در زمان،متحول و برای رستاخیزی راستین و نهایی آماده میشود.

کتاب کاخ اژدها

آرمان آرین
آرمان ارین نویسنده، پژوهشگر و رمان نویس ایرانی استاو که با آفرینش اثر سه گانهٔ «پارسیان و من» به دنیای ادبیات شناسانده شد، جوان ترین برنده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران است. همچنین علاوه بر جوایز ملی بسیار، با دریافت لوح تقدیر از سی و یکمین کنگره بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) دانمارک در سال ۲۰۰۸، در لیست افتخار این کنگره قرار گرفت .
قسمت هایی از کتاب کاخ اژدها (لذت متن)
همهمه ای از جمعیّت بلند شد، چند زن و مرد مهربان و زیبا به طرفم آمدند و مرا بر شانه هایشان گذاشتند و لحظه ای بعد دوباره شادیشان آغاز شد، حلقه زدند و رقصیدند. نمی دانم به خاطر رفتار گرم پیرمرد بود یا به خاطر جشن و شادی که میان آن مردم جریان داشت و یا شاید به دلیل خاطرات و تصورات پیشینم از چنین سرزمینی بود که با آن ها از همان ابتدا، احساس غریبی نکردم. پیرمرد که نامش کاوه بود در کنار من می رقصید و من بر گردن پسر جوانی نشسته بودم که او هم به زیبایی پایکوبی می کرد. با پایان یافتن مراسم، هر دسته به سویی از ساحل رود رفتند، تا به خوردن و نوشیدن عصرانه بپردازند. من نیز با کاوه و پسرش اسفندیار -همان که موقع رقص مرا بر شانه اش حمل می کرد- ماندم. کاوه گفت: امروز سیزدهمین روز از ماه نخست بهار و نوروز است، روزی است که ما برخلاف آنچه که رایج است آن را نحس می دانیم و از خانه هایمان به طبیعت و صحرا می آییم. با خوشحالی گفتم: مردم این جا همه شاد و خوشبختند، این جا سراسر شادی و خوشحالی است...